Cad d agde

Av Iceman
18 sep. 2009 09:35
Visningar: 2414
Hej!! Nån som har varit på nudistparadiset cap d agde?? Vi e ett gift par som funderar på att åka dit en vecka.
Billigast flyg dit och allt av intresse vill vi ju veta.
Mvh Matte och Mia
Av Mmea
18 sep. 2009 11:29
Bara som allra hastigast och för över 10 år sedan. Vi var hyrde lägenhet i andra delar av Cap D'Agde och besökte kompisar som höll till där om somrarna. De hade en husvagn placerad där under flera år och stortrivdes. De tyckte att anläggningen var bra och hade många trevliga grannar. Minns egentligen inte så mycket mer än att stranden var fin.
19 sep. 2009 10:41
Vi planerar att besöka Cap d'Agde på vår camping semester nästa år. Vi är dock inte nudister så vi håller oss väl på annan plats ;-)
Jag vet inte så jättemycket ännu om platsen, men tips om, vad jag tror, lämpligaste och närmaste flygplatsen så bör det vara Marseille. Sedan får ni bestämma om ni ska hyra bil eller åka tåg eller buss till Cap d'Agde, det finns säkert.

Från Göteborg kan vi ju ta Ryanair direkt till Marseille men jag kan inte se att Ryanair är verksam i Finland alls. Hoppas du kan hitta något som passar. Lycka till med planeringen!