Business class

Av Veiken
3 juli 2014 09:21
Visningar: 487
Jag använder mig nästan alltid av RG som sökmotor för mina resor. Varför finns ingen funktion där man kan söka business class? Typ den som momondo.se har?
Om den möjligheten finns, så kan jag inte hitta den....
Av Bibby
3 juli 2014 17:52
Citerat från Veiken:
Jag använder mig nästan alltid av RG som sökmotor för mina resor. Varför finns ingen funktion där man kan söka business class? Typ den som momondo.se har?
Om den möjligheten finns, så kan jag inte hitta den....
Kunde ge ett svar på det men får nog inte....

Saknar det också.
Av Olanate - Utvecklare Reseguiden.se
7 juli 2014 11:34
Halloj Veiken!

I nuläget finns inte den möjligheten hos oss. När vi hämtar hem flygstolar så taggar vi idag inte upp respektive flygstol med vilken klass det är på stolen och därför kan man inte filtrera.

När vi gjort undersökningar om detta så är det absolut vanligaste att våra besökare vill ha en standardstol till ett bra pris. Men jag håller med dig, har man det specifika behovet så saknas funktionen, en hel del leverantörer erbjuder dock att man uppgraderar sin stol när man väl kommer till deras sajt.

Men funktionen ligger i vår utvecklingsplan för hösten 2014, så även om den inte finns just nu så kan jag glädja dig med att den kommer att finnas, tillsammans med många andra filtreringsförbättringar.

Mvh Ola
Reseguiden.se
Av Bibby
29 apr. 2015 19:36
Bumpar denna, hösten 2014 var ett tag sen....
Av Olanate - Utvecklare Reseguiden.se
30 apr. 2015 10:53
Jepp, vi har prioriterat ner den här punkten till fördel för ett bättre sök i sin helhet (som vi också lanserat en första version av)