Brasilien eller Argentina språkkurs och roundtrip v51,52,53

24 juni 2015 19:06
Visningar: 56
Hej någon eller några som är sugna på att följa med på språkresa + roundtrip till Brasilien eller Argentina? Tänkte mig v.51,52,53? Två veckors språkstudier antingen spanska eller portugisiska och 1 vecka resande i närliggande städer/kontinenter? Alla förslag är välkomna!

Önskar helst resa med en tjej eller i grupp:)
27 juni 2015 20:23
Hej! Är i buenos aires hela hösten/vintern och läser spanska. Hojta till och du väljer argentina att åka till!

/Sanna
27 juni 2015 20:54
Gud så kul när hade du tänkt att åka? Vilken skola ska du läsa på? Kanske kan köra samma program som du? Jag är nyfiken på Brasilien också, tänkte du åka dit något? Har du beställt resa än? Hör av dig!
27 juni 2015 21:19
Jag åker i slutet av augusti! Försöker klura ut hur jag gör med visum, men kommer boka flyg inom närmadta dagarna! Kursen jag anmält mig till börjar 30 augusti på en språkskola som heter Exspanish. Jag kommer absolut åka till Brasilien at some point! Men du planerar bara att vara borta ett par veckor eller? Jag kommer nog försöka stanna minst ett år.. :)
27 juni 2015 21:37
Låter verkligen super skoj. Ja jag hade tänkt mig 3 veckor, kombinera lite språkkurs/danskurs och lite resande. Vill hinna göra så mycket som möjligt under mina tre veckor. Ska se om jag får ta 4 veckor ledigt. Men tänkte åka i början av December.
27 juni 2015 21:38
...kan såklart tänka mig att bara resa runt under mina 3-4 veckor, så är du på att bara backpacka runt i december, hade det varit grymt med sällskap.
27 juni 2015 21:58
Låter som en härlig semester! Min kurs slutar i mitten av december, men kommer nog att stanna i Buenos Aires över nyår och eventuellt söka jobb där om jag trivs.. Så jag kommer nog hålla mig i landet! Men är supersugen på att utforska patagonien och eldslandet, så det kanske jag skulle kunna göra efter kursen är slut.. Där kanske jag kan va ditt resesällskap om du vill åka dit? :)
27 juni 2015 22:02
Adda mig på fb, vettja: Sanna Jonsson
28 juni 2015 04:50
Har bara en provisorisk fb då jag är lite fb anti. Addar dig där:)
Av Rach
30 mars 2016 21:16
synd ni inte ville resa runt i brazilien eller argentina i sommar. skulle gärna vilja backpacka och se lite mer just där i en månad eller så.