Bra o billigt boende i Bangkok

Av Hathor
18 aug. 2010 19:40
Visningar: 299
infor hemresa fran bangkok undrar JAG Över Boende ETT billigt , stannar 3-4 Dagar where ..
Tacksam FÖR SVAR
19 aug. 2010 17:13
Har bott på Asia hotell som har ok rum, frukost och bra läge vid skytrainstation.
Av Hathor
19 aug. 2010 22:06
Citerat från brigitta:
Har bott på Asia hotell som har ok rum, frukost och bra läge vid skytrainstation.
tack så jättemycket..
Av Hathor
19 aug. 2010 23:04
tack så mkt,vilken bra sida...
m
Av Marilcj
19 aug. 2010 23:05
Håller med Birgitta!

Vi bor själva alltid på Asia mycket pga just SkyTrainstationen som ligger på hotellets 2 vån eller rättare sagt i anslutning till, tåget tar en billigt runt & dessutom raka vägen ut till Weekendmarket,
Dessutom e de ca 5 min gångväg till MBK & ytterligare någon minut till SiamCenter.
Hotellet är helt okej!
20 aug. 2010 11:53
Hej!! Även jag sällar mig till hyllningarna av Asia Hotell i Bangkok. Vi tyckte att eftersom priserna var så bra så gick vi upp i klass till nivån under sviterna. Jättebra! Det finns 2 pooler också, en långt ned 5:e? och den andra på 12:e? kommer inte exakt ihåg.

Och det där med direktutgången till skystationen. Jag som hatar att bli tjatad på från försäljare, tuktuk förare och taxiförare, var detta 'räddningen' vid vår vistelse i Bangkok.
Av Hathor
20 aug. 2010 11:56
Citerat från leroslover:
Hej!! Även jag sällar mig till hyllningarna av Asia Hotell i Bangkok. Vi tyckte att eftersom priserna var så bra så gick vi upp i klass till nivån under sviterna. Jättebra! Det finns 2 pooler också, en långt ned 5:e? och den andra på 12:e? kommer inte exakt ihåg.

Och det där med direktutgången till skystationen. Jag som hatar att bli tjatad på från försäljare, tuktuk förare och taxiförare, var detta 'räddningen' vid vår vistelse i Bangkok.
tack för tippset,ska kolla de hotellet senare idag
kram agneta
m