Bra flygbolag till USA tex Virgin Atlantic

Av Younso
13 apr. 2022 21:23
Visningar: 359
hej, tittar på flyg Arlanda till JFK i början av juli via Momondo. Har hittat Virgin Atlantic via Ticket.se för 3765 kr. Ticket är en känd resebyrå men hur är Virgin gentemot British Airways, Delta, American Airlines eller något annat? Hur mycket vågar man lita på sådana resebyråer som Seat24, Flygcity och Resecentrumgruppen?
13 apr. 2022 22:15
Bokade själv via ticket och fick flyga med virgin atlantic gick jätte bra, trevlig personal och bättre service än Sas tex. inga som helst konstigheter åkte 2019.
Av Birgere
14 apr. 2022 13:28
Bra flygbolag och bra resebyrå. Kombon SAS-Virgin kan du bara få via resebyråer men jag har för mig man måste gå till transferdesken i UK för att bekräfta sitt bagage, annars går det inte vidare.
Av Younso
14 apr. 2022 13:59
Tack för detta. Priset gick upp över natten, ligger på 3809 kr men det är då inga extra försäkringar osv samt bara en kabinväska och direkt flyg på ca 8 timmar åt bägge hållen. Då slipper jag fundera på Seat24, Flygcity och Resecentrumgruppen osv.
17 apr. 2022 08:43
Enligt erfarenhet tycker jag alltid det är bättre att boka direkt via flygbolaget så slipper man massa extra avgifter samt enklare att prata med dem direkt.
19 apr. 2022 23:57
Citerat från Pouchsnail:
Enligt erfarenhet tycker jag alltid det är bättre att boka direkt via flygbolaget så slipper man massa extra avgifter samt enklare att prata med dem direkt.
Precis så tänker jag med, varför ha en massa mellanhänder.. Bokar alltid med resp. flygbolag..