Bergsklättring/fjällvandring

9 mars 2020 14:20
Visningar: 216
Söker du en smått (okej ganska så 🙊) galen partner in crime med fyrverkeri personlighet och en stark tro på "sprinkle some fairydust on it and it will be okay" så here I am!
30 år gammal, djurmänniska (har tre egna hundar), liten och nätt men med mycket pannben och envishet i dessa få cm och kilon.

I grunden löpare men älskar i stort sett allt tränings och sportmässigt. Pysslat med en hel del olika, lite av en mångsysslare - från cheerleading till ridsport.

Nu söker jag en massa nya människor med samma färgglada idéer och personlighet som jag själv.
Mina framtida drömmar är K2 och Mount Everest. Så gärna några med god erfarenhet av bergsklättring eller bara drömmar som jag. Det är lite av dessa typer av äventyr jag söker alltså. Tänk fjällvandringar, berg, naturens skönhet and soo ooon.

Jag är öppen för det mesta förslagen! Men är ingen direkt "åka till Thailand och sola halva dagarna" -personen, *haha*.

Smålands län finns jag.
Har partner.
20 juli 2020 23:51
Hej, jag är supersugen på kebnekaise iår är dock ingen van klättrare men tränar annat en del, är det något av intresse?
Drömmen är i år om allt går som jag vill :)
9 aug. 2020 23:06 (redigerad)
Tjena,

Har drömt om ME sen jag såg Göran Kropp på 90-talet. Har dock fortsätt bygga på drömmen som börjar skena iväg till galna proportioner :0
Hade kanske vart kul och bolla idéer och tankar?. Hojta till i så fall.

Hade!

Mvh Richard