Bästa outleten i Los angeles samt Las vegas

31 aug. 2016 09:44
Visningar: 1352
Hej

Jag drar ner till La och Las Vegas i slutet på september för att fira min födelsedag. Så nu undrar jag vilken som är den bästa ouleten, alltså den största med bästa utbudet och lägsta priserna.

Ni som varit där får gärna komma med tips vad man absolut inte ska missa ?
Någon bra restaurang ? sevärdheter mm
Vi ska besöka Santa Monica , se Hollywood skylten, walk of fame

Tack på förhand
Av Marulk
1 sep. 2016 08:04
i Vegas har du 2 stora outlet, north o south, googla in på premiumoutlets.com, registrera dig för bra erbjudande (gratis). Premiumoutlet finns även runt LA. Eftersom LA är lika stort som Skåne är här svårare tipsa om vilken som är 'bäst' för er.
Lycka till o Go tur
1 sep. 2016 09:02
Citerat från Misslins:
Hej

Jag drar ner till La och Las Vegas i slutet på september för att fira min födelsedag. Så nu undrar jag vilken som är den bästa ouleten, alltså den största med bästa utbudet och lägsta priserna.

Ni som varit där får gärna komma med tips vad man absolut inte ska missa ?
Någon bra restaurang ? sevärdheter mm
Vi ska besöka Santa Monica , se Hollywood skylten, walk of fame

Tack på förhand
Vi gillar outleten i Primm. Inte lika stökigt som i LV med miljoner turister som river ner butikerna och plaggen .
Av Mcenroe
1 sep. 2016 17:57
Jag var på Premium Outlet (south) i Las Vegas i juli. Skittråkigt och deprimerande ställe. Åk till Fashion Show Mall istället. Tycker jag.
Av Mcenroe
1 sep. 2016 18:45
Fyller på med några lösryckta guldkorn från en road trip i somras:

Santa Monica: The Water Grill, Ocean Avenue - bra mat och oslagbart läge.
Las Vegas: Skyfall Lounge, Delano/Mandalay Bay - inte så dumt att ta en Gin Tonic med hela stan för fötterna.
Las Vegas: Red Rock Canyon - fly stan och upplev Nevadas vildmark bara en halvtimmes körning bort.