Bali vecka 27-28

Av Lceg
27 feb. 2016 17:21
Visningar: 51
Hej!
Är en tjej som fyller 20 år under hösten och jag är sugen på att åka till Bali i sommar, mer exakt vecka 27-28 för att jag har semester då! Tyvärr jobbar alla mina kompisar och jag har själv inte möjligheten att åka någon annan gång.

Söker en skön människa som kan tänka sig att umgås med mig under två veckor. Älskar att bada, sola, turista, upptäcka nya saker och festa. Självklart blir allt bättre med lite resesällskap. Finns inget tvång att vi ska hålla ihop varje minut i två veckor men skulle vara skönt med lite sällskap ibland!

Känner du att du vill umgås med en jäkligt skön människa några veckor i sommar? Hör gärna av dig till mig!
Av Aph
27 feb. 2016 21:01
hej, hittar du inga svenskar så kolla Couchsurfing.com där kan du i alla fall hitta resande på plats eller på väg till Bali. En fantastisk ö och en hel del att se. Åk ut till Gili om du kan det missade jag men det får bli nästa sväng.
9 mars 2016 15:15
Hej, jag är en tjej på 25 år och har lite samma problem, de flesta jobbar och en del har familj.
Jag har också semester dom veckorna,alltså 27-28 plus två till veckor.
Jag älskar solen helst med en god drink vid en fin strand, mat och uppleva nya saker samt träffa nytt folk. Party är lite standard när man åker iväg, vilket jag iaf inte har något emot :)
Kan nog beskriva mig själv som en ganska rolig prick, som man ofta kan ha kul med.
Du kan väl fundera på saken oxh höra av dig till mig. :)