Bahamas - Boende

Av Alllie
22 jan. 2009 21:11
Visningar: 4571
Hej!

Vi är två tjejer som ska åka till Bahamas i maj, vill gärna ha lite tips om boende?

När man letar på hotels.com och andra sajter kommer massa hotell upp, men så svårt att veta om de verkligen är bra?

Hoppas att någon kan hjälpa mig :)
Av Jesperw
23 jan. 2009 11:24
Hej!

Bahamas är en ganska läcker destination, utspridd på flera öar. Vilken av öarna har ni tänkt att besöka?

Om man vill bo billigt i Nassau är Netties Place mysigt och prisvärt.

Vill man lyxa i Nassau så har One & Only Ocean Club hög standard och svenska anor eftersom Axel Wennergren ägde marken där hotellet ligger 1939 - 1962, då det blev hotell.

Din resebyrå hjälper dig med glädje att hitta ett hotell som passar.

Om du kollar hotels.com och andra hotellsajter, trippelkolla att priset du bokar inkluderar alla skatter och avgifter, så att du inte får en obehaglig överraskning på hotellet.
12 feb. 2009 20:12
Hej,
Va kul att du ska till Bahmas, :) jag kommer nämligen därifrån. Jag med boende finns det mycket att välja emellan. Jag skulle rekomendera Crystal Palace eller Raddison. Dom är båda finna prisvärda hotell som jag har spennderat mycket tid på. Det är inte heller så dyrt att hyra ett hus/eller lägenhet. Hör av dig om du har mer frågor.

johan
Av Beee
13 feb. 2009 16:06
Lättast e att finna ut själv.... förstår helt vad du säger ang det dära...

Men kolla denna link... vet inte om man får lägga linkar här eller men vi provar :-p http://www.zoover.se/bahamas
annars zoover.se och sök på stället..
lycka till!