Backpackning i början av 2018

30 aug. 2017 11:34
Visningar: 254
Hejsan Svejsan!
Är du också, som jag, lite trött på svennebanan livet och vill upptäcka Asien? Isåfall kanske du/ni vill åka med mig? Elin heter jag och är 22 år gammal. Jag tänkte resa i början av 2018 och vara borta i ungefär tre månader. Dyka, resa runt, upptäcka, ja allt vad en backpacking resa innebär. Länderna jag är lite sugen på är Thailand, Bali, Singapore, Philippinerna men är absolut öppen för förslag. Låter det intressant? :)
1 sep. 2017 11:03
Hej, har tänkt samma tanke nu ett tag, känner att jag vill utmana mig själv och göra något roligt,komma ut på ett äventyr liksom! Asien är det jag också tänkt på så om det låter intressant så kan du ju höra av dig! :)
5 sep. 2017 23:23
Hejhej Elin! Jag heter Mathilda och är 20 år gammal, och känner mig träffad! Är verkligen intresserad och det känns som att vi har lite samma tänk till vad för typ av resa vi vill göra! Om du fortfarande letar efter en resekompis så får du jättegärna höra av dig till mig på facebook, https://www.facebook.com/mathilda.schutt Kram!
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Nellyc
10 sep. 2017 23:49
Hej! Jag är också sugen på, och planerar, att resa runt i Asien från och med januari 2018 och framåt. Ingen av mina kompisar kan resa under den perioden, så hade varit jättekul att åka med någon/några!! :)
Av Albam
12 sep. 2017 23:55
Hej! Jag är absolut intresserad!! :) Du/ni får jättegärna höra av er på Facebook (Alba Montheli)!