Backpacka med oss i Asien !!

19 sep. 2016 00:35
Visningar: 199
Hejsan!

Jag och en vän båda 19 år gamla och bosatta i Härnösand tog studenten i somras. Vi båda känner att vi håller på att växa fast i denna lilla håla och vill gärna åka iväg på en längre resa i vår, typ februari. Vi har inte riktigt tänk exakt vart men sydostasien så typ Laos, Kambodja, Thailand, bali.. Ja ni fattar.

Vi skulle jätte gärna vilja få sällskap av 1-2 andra och därför vänder vi oss hit! Vi vill resa med någon/några som är pigga och glada och äventyrslystna. Som vill göra saker på resan och inte bara ligga vid en strand (givetvis det också ibland hehe). Vi vill uppleva så mycket som möjligt och göra saker, träffa nya människor och ta vara på dagarna och ha så himlaaaa roligt! Känner du dig träffad så hör av dig!! Antingen här eller på Facebook (Leila Sassi). POK
Av Amandau
10 okt. 2016 18:10
Hej! Känner precis som er men min kompis som jag skulle resa med hoppade precis av så nu letar jag någon/några att resa med. Min plan var att åka till Asien i slutet av februari/ i början på mars då mitt jobb hindrar mig att åka så mycket tidigare. Hade tänkt mig att åka till samma ställen som er samt Vietnam och Malaysia, planen var att vara borta i två månader ungefär. Hör jättegärna av er om ni vill prata mer, heter Amanda Ulefors på fb :)
10 okt. 2016 18:32
Hej!
Jag planerar att åka iväg till Sydostasien och Indonesien i början av februari och letar också resesällskap. Våra planer är ganska lika, jag planerar att börja i Bali/Lombok genom att deltaga på Lapoints surfläger i Canggu/Bali och sen ta mig vidare genom Indonesien, Malaysia, Thailand, Kambodja och Vietnam (kanske även Laos). Har även lösa funderingar att ta mig vidare till Nya Zeeland efter det. 3-4 månader hade jag tänkt mig :)
Heter Malin Petrén på fb om ni vill prata mer :)
Av Amandau
10 okt. 2016 18:42
Citerat från Malinpetren:
Hej!
Jag planerar att åka iväg till Sydostasien och Indonesien i början av februari och letar också resesällskap. Våra planer är ganska lika, jag planerar att börja i Bali/Lombok genom att deltaga på Lapoints surfläger i Canggu/Bali och sen ta mig vidare genom Indonesien, Malaysia, Thailand, Kambodja och Vietnam (kanske även Laos). Har även lösa funderingar att ta mig vidare till Nya Zeeland efter det. 3-4 månader hade jag tänkt mig :)
Heter Malin Petrén på fb om ni vill prata mer :)
Skrivit till dig på fb :)