Backpacka med mig i Asien och Australien?

7 aug. 2019 00:13
Visningar: 133
Hej!
Jag heter Linnea och är en nittonårig glad och pigg tjej från Helsingborg. Tog precis studenten och jobbar just nu för fullt för att kunna åka iväg på en lång och härlig resa i slutet av november. Min tanke är att åka till bland annat Australien, Bali, Sri Lanka, Filippinerna men är öppen för de flesta förslagen. Jag vill upptäcka och se nya saker, kanske lära mig surfa, få se kristallblått hav, bara njuta och ha fruktansvärt roligt.

Jag är en social, glad och energifylld person som älskar att träffa nya människor. Det är sällan jag inte har ett leende på läpparna, är helt enkelt en väldigt lätt person av mig.
Jag har funderat ett tag på att resa iväg själv men har kommit fram till att jag gärna vill ha en resekompis att dela alla roliga och fantastiska minnen med:)
Hör gärna av dig här, eller på Instagram @linneaschlott om du är intresserad av att bli min resekompis
Kram Linnea
7 aug. 2019 17:01
Har skickat pm till dig på insta 😍👌🏼
Av Jonfri
7 aug. 2019 18:38
Hej,

När hade du tänkt resa? Försökte skicka meddelande på din instagram men det gick inte, du kan ju testa att skriva till mig om du vill? istagram: jonnafrienholt