Backpacka i Asien sept

1 juni 2019 23:23
Visningar: 261
Hejsan jag heter Jennifer och är en tjej på 20år. Förra året var jag iväg på en backpacknings tur men kände att jag inte fick med mig de länder jag vill åka till.
Högst upp på listan står Bali, Singapore, Filippinerna och Kambodja.
Har funderat mycket på att åka själv men vill gärna starta upp med någon eller ha någon att resa med hela trippen.
I september går mitt kontrakt ut på jobbet och känns som ett bra tillfälle att åka på.
Jag är en person som gärna utforskar men som också älskar slappa dagar på stranden.

Någon som går i samma funderingar? Bara att slänga iväg ett meddelande. Mvh ☀️🌴
28 juni 2019 20:14
Hejj! Du låter som en go och spontan människa! Allt jag vet och vill just nu är att packa resväskan och ge mig ut på äventyr i september. Sen hur länge de blir och vart bestämmer man längs med vägen tänker jag🤙😋✈
Hör gärna av dig om detta låter intressant!!😄
30 juni 2019 16:22
Hej! Låter riktigt härligt’, är på samma tankar! Hade varit kul o kunna få ihop ett gäng 😊
3 juli 2019 10:52
Hejsan! Jag och några tjejer har pratat om att åka iväg till Asien i höst. Jag själv är väldigt flexibel och öppen till olika förslag, men att åka och bo på lapoint på vägen och surfa är något jag gärna vill bocka av! Om du fortfarande söker någon/några att åka med kan du väl skriva till mig på min instagram @elviranorden så kan vi spåna lite på idéer? :)
7 aug. 2019 17:41
Hej! Är dina planer fortfarande aktuella? Har drömt om att göra denna resa ett tag och känner att det skulle vara trevligt att ha någon att dela upplevelsen med 😊 åker gärna i september/oktober så pm:a gärna mig!!
20 okt. 2019 12:26
Intygar att Jennifer var riktigt skön att resa med ! :D lycka till på nästa resa ! <3