Backpacka i Asien!

9 mars 2017 07:21
Visningar: 124
Hej! Jag är en glad tjej på 20 år från Östergötland som är trött på vardagen här hemma och vill ut och resa. Mina kompisar har antingen redan varit iväg och rest, pluggar eller vill jobba här hemma och tänker att resa med någon vore ju lite roligare än att åka iväg helt själv. Jag skulle vilja backpacka i Asien i några månader(minst två) och har tänkt mig Thailand, Filippinerna, Malaysia m.m men mer eller annat går att diskutera för jag är öppen förslag så det är bara kul! Skulle jättegärna vilja hitta någon att åka med så hör gärna av er om ni är sugna på att också åka iväg!
Medlemmen har tagit bort svaret
9 mars 2017 13:44
Hej!
När har du tänkt dra iväg? Jag planerar som bäst en resa i maj och högst upp på listan ligger Filippinerna, hade varit underbart! Även Bali känns som ett alternativ. Huvudsaken är att det finns häftiga upplevelser, strand, vatten, berg, vattenfall och så vidare. Ååh blir så taggad bara av tanken!
Har samma läge som dig och känner att det hade varit kul att inte behöva åka själv, så hör av dig :)
9 mars 2017 14:11
Hej! Jag har tänkt att åka efter sommaren/höst men du kanske inte vill vänta tills dess? Annars så vore det superkul att åka tillsammans :)
9 mars 2017 14:20
Ah äsch då passar inte tiden ihop. För mig är det just då jag är ledig så är lite oflexibel på den fronten. Men jag hoppas du skall hitta någon likasinnad och få en sjukt rolig resa när den sedan blir! :)
21 mars 2017 09:41 (redigerad)
Hej!

Jag har bokat volontärresa till Sri Lanka i augusti, startar 7e och är där i fem veckor. Efter det vill jag backpacka i Sydostasien, t.ex. Bali, Malaysia, Filippinerna och Thailand. Vilken månad hade du tänkt åka? :)

Jag ska stanna i Asien till början av december!