Backpacka i Asien

5 mars 2017 20:10
Visningar: 234
Hej!
Är en tjej från Östergötland, 21 år som har tröttnat på tråkiga Sverige. Är väldigt sugen på att resa runt i Asien i slutet av sommaren, kanske ca 3 månader.
Söker någon att resa med!:)
Hade tänkt Thailand
och Filippinerna, sen är jag öppen för förslag!
Är en lättsam, glad och social tjej! Hör gärna av er! :)
5 mars 2017 22:09
Hej! Jag är intresserad av att backpacka, Thailand är jag mycket intresserad av! Har du backpackat förut?

Mvh. tjej på snart 23 år som också är extremt trött på Sverige.. :)
6 mars 2017 09:55
Hej!
Jag är en glad, social och energisk tjej på 22 år och var förra året ute och backpackade i bland annat Thailand och filippinerna. Är fruktansvärt trött på kalla Sverige och vill absolut ut igen, men behöver också någon att åka med :)
Av Jun
6 mars 2017 17:34
Hej Mitt namn är Jun är halv korean halv från Kina Peking , tycker din ide låter jätte bra hör av dig :)
7 mars 2017 19:21
Hej!

Är sugen på att göra samma resa, upptäcka världen och lämna Sverige ett tag! Hör gärna av dig! :)
7 mars 2017 20:52
Hej! Tänkte också iväg till Asien i mitten/slutet på sommaren :) Funderar på Bali och Filippinerna, men är öppen för förslag! Bali har jag rest till innan, men Filippinerna är verkligen ett nytt drömresemål jag hade velat upptäcka med någon mer :)
26 mars 2017 15:07
Hej jag är också intresserad av något liknande och vill försöka komma iväg typ mitten eller slutet av sommaren. Är öppen för förslag och tycker det mest är roligt om man reser ett helt gäng tillsammans :)
26 mars 2017 19:05
Hej. Jag är en tjej från Småland, 24 år som också är trött på Sverige! Jag skulle vilja resa till Asien i höst eller vinter, kanske även en sväng till Australien men inget som är bestämt så jag är öppen för förslag. Hör gärna av dig :)
Av Huldal
27 mars 2017 20:07
Hej! Är inne i samma tankar som dig, lägg gärna till mig på fb Hulda Lorentzon så kan vi prata mer där :)
Av Agnesa
31 mars 2017 13:21
Hej! Jag är också inne på en längre resa i sommar, exakt var spelar inte särskilt stor roll. Hör gärna av er om ni får ihop något! Eller vad sägs om att starta en facebookgrupp och se om vi får ihop en hel grupp?