Backpacka Asien start januari 2020

25 juni 2019 15:47 (redigerad)
Visningar: 327
Hallå där!
Natasha heter jag och fyller snart 20 år. Min plan är att resan Thailand, Kambodja, Maylaysia, Vietnam och Bali i början av januari tills ich juni. Jag vill se och upptäcka fina miljöer, äta och dricka gott, festa och träffa nya och spännande människor från alla världens delar :) men för mig skulle det va kul och veta om nån skulle vilja resa ett tag ihop eller om man kan mötas upp då jag är lite nervös över att resa själv. Dehär är min första långresa och skulle va skönt och ha någon att bolla idéer med. Så hör gärna av dig! :)
30 juni 2019 12:29
Hej! Vilma heter jag och är 20år. Jag har sen början av året varit sugen på att backpacka runt i asien, har inte riktigt hittat någon att resa med och vill helst dela med mig upplevelsen med någon då det är min första gång:) ska vi höras vid?
17 juli 2019 22:22
Hej! Är oxå väldigt sugen på att resa i Asien med! Släng gärna iväg ett meddelande om du är intresserad! :)
20 juli 2019 15:18
Hejsan! Jag är jättegärna intresserad. Skulle vara sjukt roligt att göra sällskap!!☺️ Är villig att säga upp jobb och lägenhet för en sådan upplevelse!
17 sep. 2019 10:23
Hej! Jag är sugen på en liknande resa i början av 2020 och vara borta i ungefär 3 månader! Är sugen på att upptäcka vackra naturplatser, nya kulturer och hitta på äventyr! Skulle vilja lära mig surfa, träffa nya människor, göra utflykter och sola, bada, festa 😄

Hör gärna av dig till mig Klara Biderholt på facebook om du vill! ☺️
Medlemmen har tagit bort svaret
28 nov. 2019 16:04
Vi är två kompisar som ska åka i Januari! Du får gärna åka med oss!