BACKPACKA ASIEN/NZ FEB-MARS 2020 ☀️

Av Mirab
27 nov. 2019 14:15
Visningar: 127
Hej allihopa! Jag är en tjej på 20 år som söker en eller flera resekompisar till en backpackingresa nästa år. Vore såklart kul om vi blev ett härligt gäng!

Jag är intresserad av att upptäcka olika delar av Asien (t.ex. Bali, Singapore, Vietnam), men har också länge varit sugen på Nya Zeeland. Hade tänkt vara borta under februari & mars, så ca 2 månader.

Flyttar utomlands i slutet på april men vill innan det iväg på något (Sverige är ju inte alltid så spännande under vintern), se mer av världen och bara njuta och ha kul!

Låter detta intressant får du gärna svara här eller skriva till mig på Facebook/Instagram, @mirabjerkhagen.

Hoppas vi hörs! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
29 nov. 2019 21:11
Hej Mira! Jag heter Benjamin och är 20år och bor i Gävle. Hade tänkt resa till Asien nån gång under andra halvan av Januari och letar resekompis/ar! Har en tråd liggande i min profil med lite mer info om du är intresserad 😊

Sen ett tag tillbaka skriver jag med en annan kille, Victor, också 20 år från Borlänge som jag nog ska resa med.
Skulle vara kul att bli ett litet gäng, vi tänkte runt 4 stycken!

Hör gärna av dig om du är intresserad eller har några frågor antingen här eller på Snapchat (Benjaminc99)