Backpacka 2018/2019 đŸŒŒ

12 juni 2018 10:01
Visningar: 524
Hej!! Är ni lika ressugna som jag Ă€r? DĂ„ har ni förhoppningvis kommit rĂ€tt.
Mitt namn Àr Moa och jag Àr 20 Är, bosatt i SkÄne och jobbar inom restaurangbranschen! Jag gillar Àventyr, lugna dagar pÄ stranden och sÄklart lite fest.

Mina tankar gĂ„r just nu mot Asien, Indonesien & eventuellt Australien men jag Ă€r öppen för andra förslag ocksĂ„. Min tanke Ă€r att kunna vara ivĂ€g 3-4 mĂ„nader men det Ă€r inget som stĂ„r skrivit i trĂ€d. 😁

Jag söker en eller flera öppna, roliga och Ă€rliga reskompisar att dela detta Ă€ventyr med och jag hoppas att du som lĂ€ser detta Ă€r en av dem 😊
13 juni 2018 23:59
Hej!! Å jag Ă€r ocksĂ„ sĂ„Ă„ sugen pĂ„ att Ă„ka ivĂ€g! Var och backpackade i Asien i 2 mĂ„n i vĂ„ras och det Ă€r absolut det bĂ€sta jag gjort! Är öppen för förslag men Ă€r mest sugen pĂ„ Filippinerna, Cambodja, Bali Ă„ Australien!
Hoppas vi hörs!
Min Instagram Àr: maathildaandersson
14 juni 2018 18:11
Hallojjj!! Jag Ă€r sjukt sugen pĂ„ att resa i början av 2019. Vill gĂ€rna dra ivĂ€g till Asien! Är mest inne pĂ„ Thailand, Cambodja, Filippinerna & Indonesien!! Men kan va rĂ€tt flexibel om det Ă€r ngt annat som min respartner vill se. Är inne pĂ„ samma spĂ„r som dig, vill upptĂ€cka nya saker, softa pĂ„ stranden & festa !!
Hör gÀrna av dig :) heter fforsgard pÄ instagram & felicioor pÄ snap! Kram!
16 juni 2018 12:48
Hej
Verkar vara stort intresse pÄ Asien -18/19 och de förstÄr jag !

Är 28Ă„r frĂ„n Stockholm, inte varit pĂ„ nĂ„gon liknande resa tidigare men skulle vara sjukt ballt att fĂ„ trĂ€ffa nya mĂ€nniskor och se/ uppleva nya platser. Sugen pĂ„ ett riktigt ballt Ă€ventyr och gĂ„ ur dem vanliga rutinerna Ă€ta sova jobba.... behövs verkligen !

Återkom gĂ€rna om en resegrupp skapas eller hur vi kan planera det hĂ€r vidare:-)
MÄste göras !
Medlemmen har tagit bort svaret
20 juni 2018 20:45
Hej! Jag Ă€r en tjej som fyller 19 i Ă„r, tog alltsĂ„ precis studenten (!!) och Ă€r ocksĂ„ sugen pĂ„ att Ă„ka till vintern. Är sugen pĂ„ Australien och Asien. Gillar shopping, sol o bad, fest o trĂ€ning. Skriv gĂ€rna om de verkar intressant, instagram o snapchat: jennifeernoren. kramisar â˜€ïžđŸ„‚
22 juni 2018 23:41
Hej!
Är super taggad pĂ„ att Ă„ka ivĂ€g till Asien! Diskuterar gĂ€rna vidare och skulle vara kul om vi Ă€r fler!
Hör gÀrna av dig! :)
Av Dinas
1 juli 2018 22:01
Hej! Även jag söker resekompisar till Asien i vinter..
TÀnker mig 3-4 mÄnader Thailand, Filippinerna, Kambodja, Vietnam, Bali. Vandra, lÀra mig surfa, smaka allt gott, uppleva kulturen och folket.. och massa annat roligt pÄ vÀgen, ta det lite som det kommer.
Budget före lyx men ÀndÄ göra det man vill :) (har inte planerat Àn mer Àn bara lÀnderna jag Àr nyfiken pÄ).
Jag Àr flexibel med datum och kan dÄ som sagt 3-4 mÄnader mellan november-april helst kanske december till mars.
Jag Àr en glad tjej, gillar att trÀna, jobbar som sjuksköterska och har en sambo som inte vill följa med pÄ lÄngresa.

LÄter detta intressant sÄ kan vi ju snacka pÄ fb vidare om detta:)
Elr har ni kanske startat en grupp pÄ fb ni som Àr intresserade man kan joina? :)
3 juli 2018 12:05
Hej, jag Àr en tjej pÄ 18 Är bosatt i Motala och tog precis studenten! Jag Àr extremt sugen pÄ att upptÀcka vad sydostasien mer har att erbjuda, jag har tidigare besökt Thailand och Malaysia. Söker reskompis till hösten eftersom att min vÀnner ska jobba hela hösten!
Om ni Àr intresserade hör av er till mig pÄ Instagram, tovahagstrom
Kram
3 juli 2018 15:18
Citerat frÄn Nataliedavidsson:
Söker du fortfarande resekompis till Asien? 😍
Jag söker reskompis!😍
Medlemmen har tagit bort svaret