Backapacka Asien 3-4 mån i början av jan/feb 2018

Av _amanda
17 sep. 2017 22:46 (redigerad)
Visningar: 377
Hello! Jag har nyligen tagit studenten och är väldigt intresserad av att backpacka i Asien ett par månader i början av 2018. Vännerna här hemma är inte lika sugna som mig på en sådan resa, därför vänder jag mig hit! Jag vill gärna besöka Thailand, Laos, Vietnam, Kambodja, Malaysia, Singapore och Bali men är verkligen öppen för förslag. Hoppas någon/några av er är sugna på att dra iväg!! 😁😁🌎😍
17 sep. 2017 23:33
Hej Amanda!
Mina planer som jag har låter i princip exakt som dina. Har med precis tagit studenten och vill bara härifrån nu! Hör jättegärna av dig så kan vi ju prata mer. Jag har tänkt att åka redan om 3 veckor faktiskt så börjar få lite smått panik över att hitta någon att resa med. Skriv jättegärna till mig på Facebook, Filippa Alvarsson, så kan vi prata mer!
Av _amanda
17 sep. 2017 23:53
Hallå där!! Gud vad kul! 😁 Kolla om jag lyckades lägga till rätt person på fb. Annars lägg till mig: Amanda Rönnqvist
19 sep. 2017 09:31
Hej! Jag vill också bara booort och vill åka typ nu.. Kan bara resa till 1a November och vill gärna till Bali och hela den svängen. Vore såå kul att åka tillsammans!
19 sep. 2017 12:25
Heeeej!
Har också precis tagit studenten och är väldigt sugen på att resa bort lite längre! Jag ska möta upp några kompisar i Bali i mitten av februari men är sugen på att fortsätta att resa lite till efter det, skulle vara väldigt roligt om vi kanske skulle kunna mötas upp någonstans? Hör jättegärna av er så kan vi prata mer om en eventuell resa tillsammans😃 Jag heter Linnea Berg på Facebook! Skulle vara sååå kul😃😍🌍✈️
Av _amanda
20 sep. 2017 10:32
Hejsan! Åh hade varit superkul, men jag kan tyvärr inte åka förrän i januari... :(
20 sep. 2017 22:01
Hej!
Är ute efter precis samma sak som du! Efter att ha jobbat ett år efter studenten längtar jag långt bort från Sverige haha. Min plan var att åka nån gång efter nyår! Min vänner kan inte heller åka just nu men är inte sugen på att helt själv :/ Du får jättegärna höra av dig till mig på fb (Lovisa Månsson) så kanske vi kan prata lite mer :)
21 sep. 2017 20:54
Hej Amanda!
Jag är också inne på samma spår som dig. Jag vet inte om jag vill till precis de länder du skrev men ungefär. Jag hade också tänkt åka i början av januari. Du får gärna skriva till mig på Facebook så vi kan prata mer(Josefin Möller heter jag).
Kramisar
29 sep. 2017 09:32
Hej, är sugen på samma rutt som du och tog också studenten nu i somras så är sjukt sugen på att bara åka iväg i några månader! lägger till dig på fb så kan vi skriva mer där! :)
1 okt. 2017 19:05
Hej! Jag tog också studenten i år och är sugen på en backpacking resa men har precis som dig ingen kompis som är så sugen på att hänga med. Bor och jobbar just nu i Marbella, Spanien men planen är att åka hem i början av december och sedan åka iväg till Asien i början på 2018.😃

Är även jag öppen för förslag gällande rutten men de länder du närmner låter alla lockande! Är också sugen på Filippinerna!!

Hör gärna av dig på Facebook så kan vi prata mer, heter Ebba Gunnarsson där. 🌎 ✈️
3 okt. 2017 12:04
Hej tjejer!
Tog precis som några av er här studenten nu i våras och är så sjuuukt taggad på att ge mig ut i världen. Har kompisar som vill till sydamerika, men jag har alltid haft mitt fokus på Asien. Då ingen av mina kompisar nappade på min ide om Asien har jag tills nu funderat på om jag ska åka själv då jag vet att jag SKA iväg i början av 2018, men sen kollade jag på en youtube video och fick höra om den här sidan och då föll liksom den sista pusselbiten på plats! Skulle vara så kul om vi kom iväg ett gäng tjejer!! <3 Har ej facebook tyvärr, men mitt nummer är 076188215, så messa gärna! Så kan vi ju sen försöka få ihop ett möte och typ planera lite mer! :D
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Nikeh
7 okt. 2017 15:46
Hejsan!
Jag är också en 19-årig tjej som tog studenten i våras som verkligen vill ut och resa runt i Asien nästa år! Vill resa runt och uppleva nya kulturer, träffa mycket nya människor och uppleva mycket överlag. Vill gärna göra saker som att ta dykarcert, hoppa bungeejump osv. Vore jättekul att dra ihop ett litet gäng och åka :)
Hör gärna av dig så kan vi prata mer! :)
/Nike
17 okt. 2017 21:36 (redigerad)
Hej! Tänkte bara kolla om du fortfarande letar efter någon att resa med? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
16 nov. 2017 18:50
Hej!
Ni verkar vara många här tog student i år och vill slippa det kalla land.
Jag är helt inne på samma spår, jag vet inte hur era planer och planeringar ser ut men skulle vara kul om det kunde bli ett gäng som åkte.

Jag har tänkt att resa till Asien i början av 2018 och vara borta några månader. Jag har väl inte planerat så mycket än då jag är väldigt spontan!

Men skulle det finnas möjlighet att följa med er i början av resan eller något liknade så skulle det vara jätteroligt.
3 dec. 2017 14:43
Hej! Tog också studenten nu i våras och planerar att åka i slutet av januari tom slutet av mars/början på april. Skriv gärna pm :)