Äventyrspolare till Åre

15 maj 2018 16:08
Visningar: 282
Hej!
Det är inte bara utomlands man kan söka efter en reskompis kom jag på hehe.
Jag är inne på att dra till Åre över en långhelg nu i sommar för att vandra i bergen, paddla kanot/kajak och testa på downhll cykling. Tyvärr har jag inga vänner som är lika äventyrssugna så tänkte kika läget här, annars får jag helt enkelt åka själv, mindre kul dock :)

Bor i Stockholm och är 20 år :)
Ha det! / Mathilda
16 maj 2018 05:41
Tjenare Mathilda
Detta låter sjukt nice!
När i sommar är det du hade tänkt göra detta?

Och så länge jag inte räknas som för gammal så kan jag hänga på om datumet passar :)
Mvh Johan
30år bor i Hbg
15 juni 2018 22:36
Hej! Jag är också sugen på att dra till Åre i sommar. Har varit där massvis av gånger både sommar o vinter. Det är otroligt najs!! Älskar det.
//tjej 20 år Sthlm
16 juni 2018 10:59
Hej!
Roligt att fler än jag söker resesällskap till Åre :)
Jag är en äventyrlig person som framförallt dras till klättring. Har paddlat några gånger men aldrig prövat downhill. Jag har en bokad resa till Kebnekaise senare i sommar med några vänner så att vandra på Åreskutan skulle vara en bra förberedelse. Hör av er om ni undrar mer om mig eller resan jag vill göra!

Mvh,

Andreas, 24 år Stockholm :)
19 juni 2018 09:56
Hej!

Jag är också sugen på att dra till Åre i sommar.

Kan någon gång under v28, v29*, v32, v33.

Hör av Er!

// Robert

* Då är det samtidigt :) SM i mountainbike XCO/XCE/XCR som arrangeras av Frösö IF i Östersund
16 aug. 2018 22:51
Hej,
Jag vill gärna vandra i Åre och kan 20-26 augusti. Finns det någon härlig person som vill följ med mig?:)
Tjej/ 28 år från Sthlm