Äventyrligt

3 juni 2008 18:25
Visningar: 641
Nån som har ett tips på någon äventyrlig resa, gärna inte för långt bort?
Av Bibby
3 juni 2008 18:32
Knalla in i närmsta skog nån timme eller så. Ta sen fram kompass och karta och försök hitta tillbaka.

Om det inte låter kul kan du säkert googla på äventyrsresor.

Ha de så kul och glöm inte nödvändiga skydd ;)
Av Alfva
3 juni 2008 19:49
Sommarvandring i vackra Alperna kanske?
Av Sisso
3 juni 2008 20:43
Norge!! Vandra Besseggen eller Galdhöpiggen.
Jag älskar Norge och det landskap som finns där är nästintill oslagbart!
Av Ronnyk
3 juni 2008 21:07
En vandring i Sarek eller Abisko är inte helt fel.
4 juni 2008 07:55
Flyg till Amman. Res vidare med buss till ett av de "nya" sju underverken, Petra. Bada i Aqaba (Jordanien) och/eller Eilat (Israel). Fortsätt med buss till Sinaihalvön och bada/dyk/sightseeing. Fortsätt sen till Kairo och se ett av de gamla sju underverken - pyramiderna. Flyg hem från Kairo. Kostar 4554:- med Turkish Airlines och då kan man gratis stanna ett dygn i Istanbul också om man vill.
Av Hommage
4 juni 2008 14:31
Det sägs att den bästa och äventyrligaste resan är resan inåt. Stanna upp i vardagen och ta det lugnt och filosofera över livet och var du befinner dig i det. Kombinerar man det med Alperna som Alfva föreslog eller fjällvandring i svenska eller norska fjällen, så tror jag att man har en resa som man aldrig glömmer.
Av Kalasin
6 juni 2008 09:13
Citerat från hayawani:
Nån som har ett tips på någon äventyrlig resa, gärna inte för långt bort?
Jepp! (gärna inte för långt bort?) beror ju på var du befinner dig?? Men är det Sverige kan du ju ta in på Stadshotellet i Vagnhärad...det är verkligen ett äventyr att se om man överlever!
Av Lycka
9 juni 2008 01:09
Varför inte bestiga Kebnekaise!
Av Tj
9 juni 2008 03:07
Ta dig till Varberg....ställ dig på torget och säg till the locals att detta var en skittråkig håla o eran fästning suger!! : )
Har provat detta själv o det var ett sabla äventyr att försöka förklara att man skämtade : )
9 juni 2008 18:03
Ha! Ha! kan tänka mig det.>Citerat från tj:
Ta dig till Varberg....ställ dig på torget och säg till the locals att detta var en skittråkig håla o eran fästning suger!! : )
Har provat detta själv o det var ett sabla äventyr att försöka förklara att man skämtade : )
Av Caller
28 juli 2011 19:27
Atlasbergen. Passar både på sommaren och vintern!