Australien Sydney oktober 2014

16 sep. 2014 22:48
Visningar: 210
Hej!
Just nu håller jag på att planera en resa till Australien (Sydney), som gärna ska ske nu i slutet av oktober. Där vill jag först jobba ett tag men kan även tänka mig att se andra delar av landet och gärna Nya Zeeland och Asien.
Efter ändrade planer så reser jag nu ensam och söker därför någon/några som kan hålla en sällskap.

Är där någon som har liknande planer och helst reser från Skåne så hör av er :)
Av Albinha
18 sep. 2014 11:13
Hej!
Jag planerar att åka till Sydney någon gång under oktober eller november! Planen är att till en början jobba där för att sedan resa runt och se och uppleva så mycket som möjligt av landet. Målet är att även åka till Nya Zeeland och andra delar av Asien. Skulle först åkt med en kompis, men som till slut valde att plugga vidare istället.. Jag bor strax utanför Göteborg, hör gärna dig om du är intresserad av att ta sällskap!
18 sep. 2014 21:43
Hej! Har precis som du tänkt resa till Sydney i slutet av oktober/ början på november och letar någon/några att resa med! :) tanken är också att jobba ett tag och sedan resa runt :) bor inte i Skåne utan i Växjö men du får jätte gärna höra av dig om du tycker att det passar ändå!:)
Av Sjoolin
19 sep. 2014 02:19
Tja, jag åker från Kastrup mot Sydney den 1e oktober. Åker ensam också. Jag ska bo på YHA i cronulla beach, det är ett "work hostel", specifierar sig lite på att hjälpa backpackers ned jobb.. Säger dem iaf, jag ska chansa och tro på det.

Kan ju vara värt att checka in om du är intressad av jobb i Sydney med omnejd.
2 okt. 2014 23:09
Tjo!
Planerar också för att åka iväg till Australien igen, reste runt i Australien förra året och vill nu tillbaka för att bo och jobba i Sydney ett tag. Hade vart kul att vara några stycken som kan gå ihop för att dela på boende.
Släng gärna iväg ett meddelande på facebook, Victor Gundahl Larsson :)