Australien, Sydney i slutet av september

Av Ace78
26 maj 2006 18:54
Visningar: 337
Hej. Jag planerar en resa till Australien och åker, än så länge själv, i slutet av september. Jag åker dit på ett Working holiday visa och planderar att stanna i upp till ett år om ekonomin tillåter. :)
Jag är en 27-årig tjej som älskar musik, så gitarren ska med! Jag är nyfiken och social.

Finns det någon annan här som går i liknande planer att åka dit och jobba mm...Då är det bara att höra av er!
/åsa
27 maj 2006 13:52
Hej!

Har själv funderat på att åka till Australien igen (var där en kort vistelese 2001) och ska undersöka möjligheterna med ett working holiday och det hade varit kul att jämföra lite planeroch snackas lite för att ev. kunna mötas upp. Hör gärna av dig hit eller på email (Logga in för att se e-postadress)

Maria
10 juli 2006 20:22
Hej hej! har du hittat någon resekamrat ännu?
Jag funderar oxå på att dra i höst till Australien och jobba.. har dock inte fixat visum o sånt...
tanken var från början att va backpacker i 3 månader.. men min vän som jag skulle ha rest med bangade nyligen så nu är jag själv... och jag tänkte dra dit o jobba eftersom det finns knappt några jobb alls här hemma i Sverige... Hör av dig om du har lust o mejla lite... annars ha det bra o lycka till med allt :)
Annica
annicahansson@stockholm.com
Av Mija
17 juli 2006 21:31
Hej hallå!
Funderar också på att åka iväg och resa och jobba i Au och NZ. Ska också resa själv som det ser ut och skulle tycka att det va kul om man blev flera som tog sikte på Oceanien...

Kan väl höras och se om våra resplaner ser ut attmatcha varandras!

Hej hej
7 aug. 2006 14:52
Hej! Jag jobbar pa ett marknadsundersoknings-foretag som soker er som planerar/funderar pa att resa till Australien. Undersokningen sker under ett 1.5 h mote pa kvallen i Stockholm 14, 15 eller 16:e augusti och vi betalar 460 kronor for din medverkan. Om du eller nagon du kanner ar intresserad, kontakta mig med ditt nummer pa e-mail: (Logga in för att se e-postadress) sa kontaktar jag dig snarast! MVH, Linda