Australien och NZ! Feb19

Av Sofiagr
10 dec. 2018 21:33
Visningar: 153
Hej alla härliga,
Letat efter folk att resa med men det flesta av mina vänner har redan åkt eller pluggar!

Så skriver här nu,
Jag är väldigt inställd på att åka ner till australien och NZ i februari någon gång men vill helst ha lite sällskap och har inte hittat någon.
Vill vara bort 3-4 månader, se och göra det mesta, prova nya saker och träffa nya människor!

Har pratat med folk här tidigare men de flesta har velat och sen dragit sig ur tyvärr, så letar efter någon som verkligen vill iväg nu till våren!!
Gärna någon i samma ålder och som bor i närheten av stockholm så man hinner träffas lite innan!

Är du säker på att du ska iväg eller har bokat så hör jättegärna av er, här eller på insta; sofiagrahn.
13 dec. 2018 15:24
Hej jag har lite annorlunda reseplaner, men planerar att vara i Australien/ NZ i mars/april om du vill mötas upp. Bor för övrigt i Stockholm om du ville träffas innan :)
Av Sofiagr
14 dec. 2018 21:04
Hej!
Vad kul, låter ju superbra!
Oklart när jag drar för har inget bokat än men kan ju höra av mig när jag vet mer om det funkar?
20 dec. 2018 00:46
Hej, finner mig i samma situation. Tog studenten i våras och känner att nu är det dags.

Hade du tänkt jobba där eller bara resa runt?
6 jan. 2019 23:41
Hej! Hönger gärna med, vill pröva på backpacking men kan endast hänga med till v 12, då jag har andra planer då 😊 Skriv på insta vetja! Klaragarstad