Australien, Nya Zeeland och Bali i vår

10 nov. 2015 20:25
Visningar: 51
Hej! Är en resesugen tjej på 20 år som hade tänkt åka till Australien, Nya Zeeland och Bali nu i vår. Letar nu efter en reskompis som är sugen på samma resa!

Tänkte åka i mitten av februari och sedan vara borta till början av maj. Har inga planer på att jobba utan är mer inne på att resa runt och uppleva, ta dykarcert, surfa och träffa härliga människor.

Har ingen bestämd resplan än utan är ganska öppen för allt! Är du sugen på att hänga med så hör gärna av dig antingen här eller på FB!
30 nov. 2015 13:14
Hallå där!
Jag har tänkt åka mot Nya Zeeland eller Asien i början på Mars nu 2016. Har inga direkt reseplaner än så är väldigt öppen för förslag. Skulle va roligt att ha någon att bolla lite med :)!

Hör gärna av dig på fb :9 Josefine Detterwall

kram
14 dec. 2015 09:34
Hej! Jag befinner mig i Australien nu, och har tänkt dra till Nya Zeeland i mars och sedan vill jag till Bali, (vill även till Cairns men vet inte om jag ska ta det innan Nya Zeeland eller efter) för jag befinner mig i Canberra just nu :)
Jag har inte planerat något större heller och är öppen för förslag så hade vart kul och snacka vidare om de :D