Australien/Indonesien

30 nov. 2019 10:31 (redigerad)
Visningar: 92
Hej på er!!

Jag längtar till värme och fina platser och planerar att åka någon gång i februari, och vara borta en eller två månader. Funderar på Australien, men vill även gärna till Filippinerna.

Har tyvärr ingen som kan hänga med, men är inte främmande för ensamresor och älskar att lära känna nya människor på vägen. Skulle dock vara superkul att åka iväg med någon och dela minnena tillsammans!

Jag älskar naturen och att hikea på fina platser. Har tidigare vandrat i Schweiz och Italien och jag ääälskade det. Annars sola, bada, göra roliga aktiviteter och umgås!

Hör jättegärna av dig ifall du har någon fråga eller är intresserad av att åka iväg, på @nataliejnsson
30 nov. 2019 20:48
Hej Natalie! Jag heter Benjamin och är 20år och bor i Gävle. Hade tänkt resa till Asien, för och främst Filippinerna, nån gång under andra halvan av Januari och letar resekompis/ar! Har en tråd liggande i min profil med lite mer info om du är intresserad 😊

Sen ett tag tillbaka skriver jag med en annan kille, Victor, också 20 år från Borlänge som jag nog ska resa med.
Skulle vara kul att bli ett litet gäng, vi tänkte runt 4 stycken!

Såg att din focus först var på Australien men hör gärna av dig om du är intresserad eller har några frågor antingen här eller på Snapchat/ Instagram (Benjaminc99)