Australien hösten 2016

29 feb. 2016 17:04
Visningar: 53
Hej alla!

Jag heter Siri Andreasson och bor i Kungsbacka. Jag är 22 år (93:a). Jag har planer på att åka till Australien från Oktober till Mars (eventuellt längre).

Jag vill främst resa runt till roliga platser som barriärrevet, Fraiser island, lära mig surfa och bara träffa människor och ha kul. Sen när pengarna börjar ta slut vill jag åka till det ställe man trivts bäst på och stanna en längre tid för att jobba. Eftersom ingen av mina kompisar hemma kan åka iväg nu söker jag nån härlig person här som är intresserad av att göra samma slags resa som mig :)

Du får jättegärna skriva till mig här eller på facebook så kan man planera något som skulle passa båda! :)
Av Twiiit
1 mars 2016 12:26
Hej Siri! Jag skrev ett meddelande till dig på fb :) : Linus
2 mars 2016 11:42
Hej Siri! Emma Andreasson heter jag, 19 år snart 20 (96:a) Jag ser att vi har ungefär samma reseplan till Australien! Jag hade tänkt åka efter sommaren så alltså september/oktober men har ingen planerad hemresa, jag hade tänkt mig ca 3 månader av bara göra roliga saker och resa runt och så hade jag tänkt ta nya Zeeland i samma sväng också! Kan självklart tänka mig att stanna längre och jobba som du tänkt, jag är väldigt flexibel och skulle gärna vilja höra mer dina tankar!:) hör av dig om du är intresserad antingen här eller på fb!
Medlemmen har tagit bort svaret
24 mars 2016 01:20
Hej! Jenny heter jag och är född 1994, från Stenungsund norr om Göteborg, men bor i Stockholm just nu. Jag åker till melbourne 24 oktober på obestämd tid och funderar på samma sak som dig :) kanske kan mötas upp där? lägg till mig på fb om tycker att detta kanske låter kul. jenny tidqvist heter jag där.

/ jenny