Asienresa februari

13 sep. 2018 22:53 (redigerad)
Visningar: 150
Hej! Jag är en tjej på 20 år som bestämt mig för resa till Asien i början av Februari och stanna i ca 2-3 månader (tills lusten eller pengarna tar slut).
Planen var att resa med en kompis för att sedan kanske möta upp andra på vägen och ta dagarna/ veckorna som de kommer. Men min kompis har besämt sig för att börja plugga nu till våren istället och därav söker jag mig hit för att kanske hitta någon/några som går i samma tankar!
Jag är en lättsam person som älskar sociala sammanhang & funkar ihop med de flesta personer.

Skulle vara kul att hitta en eller flera tjejer att göra denna resa med! Har inte så mycket planerat utan även den biten gör jag gärna tillsammans men nån/några med samma tankar.
Enda är väl att jag skulle vilja ta en vecka på Lapoints surfläger på Bali. Men känns inte det som något för dig kan man ju bara resa lite innan och/eller efter det!
Tänker mig att jag vill leva lite budget men samtidigt unna mig och verkligen leva livet när jag väl är där!
Låter det intressant?
Skriv ett svar nedan, ett meddelande direkt till mig här eller skriv ett dm på instagram (paulinaberndt).
Av Linnxv
14 sep. 2018 20:09
Hej!

Det låter som en rolig plan jag är inne på samma sak. Jag är en tjej på 20 år från västerås. Är så sugen på att bara köpa en enkelbiljett och ge mig ut i världen men det vore underbart att kunna dela det med någon. Jag vill till asien vietnam/ thailand/ kambodja, indonesien. Jag är väldigt öppen för förslag och lättsam av mig. Är även kreativ som fasen och älskar att fota och filma.

Lägg gärna till mig på instagram om det låter intressant: linnvikman
23 sep. 2018 22:53 (redigerad)
Hej! Jag går i liknande tankar, skulle åkt med en kompis som nu kanske inte kommer kunna åka pga hennes ekonomi, och är inte jätte sugen på att åka helt själv.

Är en 20 årig tjej från Södertälje som är ute efter att få uppleva så mycket som möjligt men oxå bara kunna njuta av tillvaron och typ chilla på stranden. Och har oxå kollat på surfläger på Bali vilken verkar sjukt kul! Vi kanske kan snacka mer om det låter intressant?:) Lägg gärna till på Instagram: annaaasofia