Asien & Oceanien 2020

5 sep. 2019 13:01
Visningar: 125
Hej jag är en tjej på 18 år som älskar att resa men vill ha någon eller några som är intresserade av att följa med.

Min plan är att åka strax efter nyår och då börja resan i Asien och ta sig igenom Vietnam, Laos, Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien och Filippinerna. Efter de vill jag till Nya Zeeland och kanske även till Australien, men jag vill framförallt till Asien och NZ. Tanken är att denna resa tar 4-5 månader med en budget runt 100k.

Mitt mål med resan är att se och uppleva så mycket som möjligt, träffa nya människor, lära mig surfa och kanske dyka, festa, sola, bada och mycket mer!

Jag letar efter någon eller några som är sugna på en liknande resa och helst håller ihop under hela resan eller åtminstone i de olika världsdelarna.

Vid intresse, skriv gärna till mig här eller på insta @tildefritzon så kan vi prata mer!😄
17 sep. 2019 10:26
Hej! Jag är sugen på en liknande resa i början av 2020 och vara borta i ungefär 3 månader! Är sugen på att upptäcka vackra naturplatser, nya kulturer och hitta på äventyr! Skulle vilja lära mig surfa, träffa nya människor, göra utflykter och sola, bada, festa 😄

Hör gärna av dig till mig Klara Biderholt på facebook om du vill! ☺️