Asien/Australien - Reskompis

7 nov. 2019 20:49
Visningar: 139
Hej på Er!

Jag är en kille på 21 år, och har bestämt mig för att ge mig ut i världen runt mitten/sluten av januari, jag tänker att man utgår från Bangkok, och sen rör sig mot Laos/Vietnam/Kambodja och sedan ner till Australien (eventuellt Indonesien/Filippinerna).

Jag personligen planerar på att vara borta 2-3 månader, men är öppen för förslag om hur länge just du vill resa och om du har några idéer på vilken resrutt vi skall använda oss av, för jag är princip öppen för allt.

Ser helst att du är ungefär samma ålder som mig runt 18-25, kön spelar givetvis inte någon roll.

Hade varit kul om vi blev ett litet gäng. Om du har några idéer eller är intresserad på att resa med mig så kan du kommentera här eller höra av dig på snap @gzon98.
14 nov. 2019 18:57
Hej
Jag är på samma spår som du. ska ner till Bangkok i januari och ska senare till Koh Samui följt av Kambodja, Vietnam.

Själv är jag en 19 årig kille som vill se världen innan jag ska plugga på universitet.

Hör av dig om det är av intresse att mötas upp och åka tillsammans.
19 nov. 2019 00:05
Tjena Victor!

Du kan lägga till mig på snap @Gzon98, så kan vi höras av där om eventuella framtida planer.