Är det jag eller dåligt utbud till Egyptern i slutet på sept början på okt??

Av Lina035
20 aug. 2012 13:56
Visningar: 451
Hej alla.

Jag undrar om det är fler än jag som har svårt att hitta bra resor till egyptern.
Vi är sugna på Sharm el sheik men vill helst ha ett fint hotell med frukost.
Bara Solresor som har...
Hur bokar ni? Vilka sidor har ni sökt på?
Vi vill helst åka den 29 sept och vara iväg en vecka ca.

Tacksam för lite tips :)
Av Marulk
20 aug. 2012 19:17
de flesta charterbolagen börjar inte sin vintersäsong förrän mitten av oktober
Av Krezz
20 aug. 2012 22:35
Kolla in apollo.se med vilka jag reser till Sharm el Sheikh, från Landvetter, den 4:e oktober visserligen en vecka efter ditt önskemål men ändå :-)

Sen kan du kolla på apollo.no som har resor den 29/9 precis som du letar efter och det går kanon att boka och resa från Oslo givetvis lite beroende på vart du bor. Jag har turen att bo mitt mellan Oslo, Göteborg och Staockholm så därmed ökar utbudet litegrann :-)
Av Lina035
21 aug. 2012 15:41
Haj, tack för norge tipset. Men vi bor i Halmstad och 6 timmar bil lockar inte.
Vi kör nog oxå på Landvetter den 4 okt. Vilket hotell ska ni bo på?
Lite rädd för att hamna på ett ryskt favvo hotell ha ha.
// Lina
Citerat från krezz:
Kolla in apollo.se med vilka jag reser till Sharm el Sheikh, från Landvetter, den 4:e oktober visserligen en vecka efter ditt önskemål men ändå :-)

Sen kan du kolla på apollo.no som har resor den 29/9 precis som du letar efter och det går kanon att boka och resa från Oslo givetvis lite beroende på vart du bor. Jag har turen att bo mitt mellan Oslo, Göteborg och Staockholm så därmed ökar utbudet litegrann :-)
Av Krezz
21 aug. 2012 18:26
Hallå! Våra favoriter är Hilton Waterfalls men framförallt Sentido Reef Oasis Senses, som ligger i Hadaba, dit vi far för tredje gången nu i höst. Kolla på Apollo och Tripadvisor så hittar ni lite info och recensioner och vill ni ha lite tips så hör gärna av dig igen! MVH Krezz
Av Lina035
5 sep. 2012 09:33
Blir att vi åker 8 nov istället och faktiskt till just Sentido Reef Oasis Senses.
Ska bli underbart. Tack för tipsen :)
Av Krezz
5 sep. 2012 09:41
Kul att kunna hjälpa till, och vill du ha fler tips med utgångspunkt från "Sentido Reef Oasis Senses" så kan du höra av dig så kan jag maila över lite mer info till dig har lite info som jag redan lämnat till andra som du också kan få och har du fler frågor så "shoot" :-)
Av Lina035
5 sep. 2012 11:44
Citerat från krezz:
Kul att kunna hjälpa till, och vill du ha fler tips med utgångspunkt från "Sentido Reef Oasis Senses" så kan du höra av dig så kan jag maila över lite mer info till dig har lite info som jag redan lämnat till andra som du också kan få och har du fler frågor så "shoot" :-)
Av Lina035
5 sep. 2012 11:46
Jamen jättegärna, vi tänkte såklart åka ut på snorkelturer så det är väl detta som locka oss mest.
Vi har ju varit i Kairo mm sist vi va i Egyptern så det är mest slappe semester med sol och bad. Men tar jättegärna emot tips. Vill du maila mig på (Logga in för att se e-postadress)

Tack!
Av Kean
5 sep. 2012 23:08
Sharm el sheik , skriv in detta i sökrutan upp till höger på denna sidan, så får Du en del info där.

Lycka till !!