Åka till Indien runt februari-mars

18 sep. 2014 02:46
Visningar: 330
Hej!
Planerar att dra till Indien i februari nästa år och bli borta i drygt en månad. Väl i Indien så blir det mycket tågluff och utflykter lite varstans. Vill hinna med en massa men saker ska ändå få ta sin tid. Är på det mesta så har ni några förslag är det så välkommet så :) Nu när allt är i i planeringsstadiet är datum och reslängd flexibla. Är det någon som vill med? :)
Av Exotica
19 sep. 2014 12:35
Hej!

Du skulle inte kunna tänka dig att åka en liten jorden runt? man kan ju avsluta i indien!
har du varit där nångång?

Jag har fått beviljad ledighet från 1 mars-6 april och sitter och kollar lite. allt är i planerings/drömstadiet nu och jag är jätteöppen för förslag.

Skulle dock vilja se san francisco och hawaii, det är därför jag vill ta mig "runt" men indien och asien i övrigt är ju optimalt att resa runt i.
Om du vill kan du maila, (Logga in för att se e-postadress)
/Sandra
27 sep. 2014 19:16
Tja!

Jag har skickat ett mail så får vi se om vi lyckas klura ihop något och komma överrens :) Är det någon annan som är intresserad får ni gärna också höra av er :)
Av Maxinen
8 nov. 2014 23:18
Åker och volontärarbetar i Goa en månad fr.o.m början av januari, men tänkte efter det åka runt och se landet!
14 nov. 2014 16:16
Hejsan! Jag skulle också vilja åka till indien, och även andra ställen :) Skulle vara kul om man kunde åka ett gäng på lite äventyr! skriv gärna meddelande till mig och berätta mer om vad du tänkt :)
17 jan. 2015 09:59
Citerat från Eveliina:
Hejsan! Jag skulle också vilja åka till indien, och även andra ställen :) Skulle vara kul om man kunde åka ett gäng på lite äventyr! skriv gärna meddelande till mig och berätta mer om vad du tänkt :)
Ingen som är sugen på landet under? Planerar att åka till Sri lanka i början på mars efter att jag varit i indien drygt en månad och skulle vara skoj att ha någon att möta upp där! Är en tjej som älskar äventyr djur och natur men även strandhäng! Skulle tycka det vore riktigt skoj att prova på surfing. Någon som känner samma bara hör av er! /Cornelia 24 år.
18 jan. 2015 19:26
Har alltid velat åka till Sri Lanka. När ska du resa? Hur länge?
/Mange
18 jan. 2015 20:18
Hej! Nu är det som så att jag inte fixat visum till sri lanka ännu och är inte helt säker på om jag hinner det eftersom min resa till indien närmar sig. Men planen är isåfall att vara där ca en vecka bara. Har det ganska öppet men någon gång mellan 2-3 mars tänker jag isåfall åka dit. Har du också planer på att åka dit? /cornelia