Air china

9 juni 2015 18:08
Visningar: 717
Någon som har erfarenhet av Air China?
Av Minnap
10 juni 2015 05:33
Helt ok enligt mig om du vill ha ett bra pris och slipper risk för strejk bland kabinpersonal.
Av Fia1980
10 juni 2015 06:54
Reste med tre småbarn från Beijing till Frankfurt med Air China. Effektivt och utan förseningar men sjukt otrevlig personal som vägrade all form av service och själva låg och sov bakom skynket i buisness class större delen av resan! Inte för att det behöver spela så stor roll men jag tycker att det är enrolig anekdot, och är man bara beredd på att servicen kanske kommer lämna lite övrig att önska, skulle jag inte tveka att resa med dem, är ju ofta billiga biljetter och man kommer fram dit man ska,
Av Alfva
14 juni 2015 19:16
De har fräscha maskiner och tar en dit man ska komma. Men har man som jag lite svårt för flygningar och vill ha säker personal så njae. Iaf inte när vi flög, då fanns det inget som hette service överhuvudtaget. Och när en passagerare svimmade i mittgången var första reaktionen från tre av flygvärdinnorna att skrika högt och hålla sig för munnen. Peking är också den absolut tråkigaste flygplats jag spenderat några timmar på, så för vår del blir det nog ingen upprepning om inte priserna är löjligt bra.