3 veckors resa i sommar

19 apr. 2019 20:38
Visningar: 729
Hej!

Vill åka iväg på något grymt mellan 20:e juli - 10:e augusti. Är sugen på Schweiz och Italien eller Kroatien och Montenegro. Vandring, äventyr, uppleva naturen, sola, bada, hyra mopeder och bara leva livet! :)

Hör av dig om det låter intressant :)
Av Saraali
22 apr. 2019 09:56
Hej,
Låter kul! Jag har varit i Kroatien, jättefint land och vill gärna åka till de andra länderna med. Är du flexibel med datumen? :)
22 apr. 2019 10:12
Hej! :) vad roligt!

Jag vill nog helst till Schweiz och Italien. Hur känner du? Jo, lite iallafall. Hade kunnat åka 1 vecka senare också. När har du semester? :)
Av Saraali
30 apr. 2019 09:32 (redigerad)
Låter bra! Är det tåg eller flyg du vill resa runt med? Tänkte om du kanske kunde en vecka tidigare☺️ Men ska kolla upp med jobbet om jag får ta ledigt i sommar. Återkommer :D
30 apr. 2019 09:43
Kan tänka mig både tåg och flyg, men det vore härligt med en tågluff! Ja men gör det, låter toppen!😊
5 maj 2019 23:19
Hej tjejer :) har ni lyckats hitta något intressant? Är också sugen på att besöka Italien/Montenegro/Kroatien.
Hör av er om ni fortfarande vill det
6 maj 2019 20:22
Hej!
Låter väldigt kul och jag är också intresserad att diskutera vidare! :)
8 maj 2019 23:06
Hej, jag har semester då och tycker dina planer låter härliga så skulle gärna höra hur det går :)
Av Saraali
24 maj 2019 16:33
Jag kommer vara ledig från 15 juli och tre veckor framåt. Så kan resa då! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
27 maj 2019 23:23 (redigerad)
Citerat från Saraali:
Jag kommer vara ledig från 15 juli och tre veckor framåt. Så kan resa då! :)
Jag har semester från 22a juli men kan eventuellt ta lite tidigare också. Tänker typ en veckas resa? :)
Av Juansss
30 maj 2019 15:38 (redigerad)
Citerat från Elinwannong:
Hej! :) vad roligt!

Jag vill nog helst till Schweiz och Italien. Hur känner du? Jo, lite iallafall. Hade kunnat åka 1 vecka senare också. När har du semester? :)
Vill åka med , har också semester V. 32.34. PM mig om någon vill ha mig som resekompis, mvh
13 juni 2019 01:32
Hej Elin! Det låter som en kul upplevelse. Jag har liknande planer då jag tänker tågluffa i slutet av Juli 2 veckor. Länder jag funderar på är Schweiz, Kroatien men även österrike och tjeckien. Jag är ganska flexibel på resmål att åka till eftersom jag inte varit på så många resmål i europa och gärna vill uppleva något nytt. Jag tänker köpa ett interrailkort och åka runt 2 veckor i alla fall. Om jag inte kan åka med hela vägen kan vi säkert hänga i någon stad och hitta på kul upplevelser. Jag gillar vandring, naturen, uppleva kulturrella saker som museer och gallerier men även musikevent som festivaler och konserter/klubbar. Skicka gärna pm eller adda mig på skype (Logga in för att se e-postadress) eller fb Michael Jiglund.
Av Saraali
13 juni 2019 13:39
Citerat från Natalie1992:
Citerat från Saraali:
Jag kommer vara ledig från 15 juli och tre veckor framåt. Så kan resa då! :)
Jag har semester från 22a juli men kan eventuellt ta lite tidigare också. Tänker typ en veckas resa? :)
Det funkar för mig med en vecka med, efter 22 juli :) om du fortfarande är intresserad