25 årig tjej som är sugen på semester till Thailand i 2 veckor?

15 jan. 2020 22:35
Visningar: 262
Hej
Söker en tjejkompis att resa till Thailand med för några veckors semester. Vill gärna sola, bada, festa, upptäcka fina stränder och platser, gå på massage, shoppa käka god mat ja leva life typ?
Kan resa i slutet av februari. Gärna ngn billig resa till patong beach men jag reser gärna runt också.
Mer om mig: gillar djur, umgås med folk, käka god mat, smink, kläder osv, hälsa, älskar bada och havet, är vegiterian och har en liten hund hemma. Jobbar som arbetsterapeut med barn ☺️
Någon som är intresserad?
Kram Maja
17 jan. 2020 10:41
Hejsan Maja! 😃
Jag heter Louise och är 23 år boendes i Örebro!
Jag är singel, jobbar som personlig assistent och administratör för humana (du kanske hört talas som de eller inte men de är ett assistans bolag iaf🤪) jag har en vovve som heter Loco 1,5 år som är en wachtel-golden retriver, en blandis😍 låter sjukt kul i din beskrivning av en resa ! Hör av dig till mig om du vill snacka nånting 💁‍♀️💁‍♀️✨

Vet inte om detta meddelande kommer att synas utåt så lämnar min snap först så kan du annars få mitt nummer om du hellre vill smsa !

Itslouisewallin är snapen ! Ha de fint så länge🌸
17 jan. 2020 14:35
Citerat från Louisewallin:
Hejsan Maja! 😃
Jag heter Louise och är 23 år boendes i Örebro!
Jag är singel, jobbar som personlig assistent och administratör för humana (du kanske hört talas som de eller inte men de är ett assistans bolag iaf🤪) jag har en vovve som heter Loco 1,5 år som är en wachtel-golden retriver, en blandis😍 låter sjukt kul i din beskrivning av en resa ! Hör av dig till mig om du vill snacka nånting 💁‍♀️💁‍♀️✨

Vet inte om detta meddelande kommer att synas utåt så lämnar min snap först så kan du annars få mitt nummer om du hellre vill smsa !

Itslouisewallin är snapen ! Ha de fint så länge🌸
Louise har du Instagram eller ngt? Låter jätteintressant å hade varit underbart åka till Thailand