2 veckor i Thailand vintern 07-08

8 mars 2007 19:01
Visningar: 668
Skulle hemskt gärna vilja åka till Thailand någon gång i vinter. Skulle bokat men min resvän fick förhinder=(
Hade tänkt ta en billig (som man nu kan hitta) flygstol ner till Phuket. Sen åka vidare till bla Krabi, PhiPhi,
Similian och gärna något ställe mer. Tänkt vara borta 2-3 veckor bara pga jobb.
Om du funderat på göra något liknande så hör gärna av dig.
Söker främst tjejer i min ålder. Ett plus om du bor i skåne så man kan ses lite och lära känna varann bättre men inget måste!
Av Marie81
7 maj 2007 19:50
Jag har funderat på nåt liknande, men dock i slutet av augusti och början av september...
Av Tildus
26 maj 2007 11:49
Hej!
Jag har också funderat på att resa till Thailand men har ingen som vill följa med. Har nog tänkt mig 2 veckor ungefär. Hör gärna av dig : )
Av Nurre
30 maj 2007 23:54
Hej du.. Jag åker till thailand i mitten på dec och är borta en månad.. Hör av dig om du är intresserad.
Av Mar_ia
4 sep. 2007 11:42
Heejsan,
Jag planerar att åka till Thailand, NZ ch Fiji i vinter. när vet jag inte, är flexibel gällade utresa :)
Men precis som många andra har jag ingen att åka med och det hade varit kul att åka tillsammans. Jag har också tänkt mig 2-3 veckor i Thailand, så det hade vart perfekt för oss. Bara boka flygstol och sedan ta sig runt på egen hand :)

Hör gärna av dig, och maila mig eller adda mig på msn på (Logga in för att se e-postadress)

Mvh Maria.
P.S hade vart grymt skoj :D