Visningar: 161

Weekend

En kort weekend med maken och mina morföräldrar. Mycket att se och göra. Trevlig stad som jag gärna besöker igen. Boende på Wellington hotell mitt i centrala London.
Plats: London, England, Storbritannien
Bilden tagen: 4 juni 2010
Kommentarer
8 juni 2010 20:25
Hej =) Det var riktigt roligt.. Ja du Wellington, man får vad man betalar för. Vi åkte med mina morföräldrar och våra rum var helt olika. Deras säng var jätte skön medans vår var stenhård och man kände även fjädrarna genom madrassen, riktigt obekväm. Vårt rum var annars större och hade fönster mot gården så trafiken störde inte alls medans mina morföräldrar hade fönster mot gatan och all trafik, så trots den sköna sängen hade de ändå svårt att sova :S Fanns enbart handfat på rummet men toaletter och duschar var ny renoverade och jätte fina. Kontinental frukost bestående av blaskigt kaffe några frallor lite mjölk, flingor och juice. Fungerade men var inte någon höjdare direkt. Hotellet ligger trots allt väldigt bra, ca 5 min gångavstånd från Victoria station så bättre läge är svårt att få, det tog även ca bara en kvart att gå till Big Ben och London Eye så det var det värt. Det är så himla dyrt att bo i London så för en ganska billig penning bor man hyfsat men framför allt ett kanon läge =) Om man inte är så kräsen kan jag rekommendera det varmt. Man är ju inte på hotellet så mycket ändå så det spelar egentligen ingen roll vart man bor, bara det finns en säng och rena lakan =)
Av Banphe
8 juni 2010 14:53
Aldrig fel att besöka London. Hur var det att bo på Wellington?