Visningar: 246

Vår Guide

Plats: Vietnam
Bilden tagen: 7 juli 2004
Kommentarer
Av Suan
26 sep. 2012 18:04
Hej Bochrister. Det var längesedan jag var inne på Reseguiden och jag kan konstatera att dom har ändrat en hel del på upplägget. Förut fanns det ju en länk på varje bild till en karta som visade var bilden är tagen. Ser dock att man kan göra tvärtom. Klicka på nålen på kartan, då kommer bilden upp. Sa Pa ligger i norra Vietnam, några km från Kinesiska gränsen. Vi åkte natt tåg dit från Hanoi. Det var några år sedan, 2004, men det är säkert sej likt. Mer än väl värt ett besök. Om du har sett på min sida så gör jag lite filmer. I förra veckan var jag på en förening och visade filmen från Vietnam som jag inte hade sett på ett bra tag. Det var ett trevligt återseende. Hoppas du får en lika positiv upplevelse av Vietnam som vi Fick. Med vänlig hälsning, Sune
26 sep. 2012 17:35
Vad ligger Sa Pa någonstans i Vietnam?
Av Haidi
16 okt. 2008 19:18
Vacker bild och vacker flicka, ni verkar haft en fin upplevelse på resan.
Av Robb
17 mars 2008 16:37
Vackrare kan det knappast bli. Jag blev aresterad här upp några timmar för jag gick med en icke godkänd guid. dumt av mig men man tror ju gott om allt o alla. Hon fick ett ganska kännbart straff på 2000 skr som jag betalade såsnäll som man är. Robb
9 mars 2008 14:51
En mycket bra bild, det är ett härligt djup i den!!
28 aug. 2007 08:14
Gillar det här fotot!
Av Scharly
27 maj 2007 22:00
Vackert bild. Sa Pa och Bac Ha tycker jag om