Visningar: 131

Fru plåtslagare "herself"

Damen ifråga ägde detta företag. Hon tyckte nog att den där blonde västerlänningen, var konstig som tog en massa foto av hennes verksta.
Plats: Yichang, Kina
Bilden tagen: 2 april 2010
Kommentarer
10 juli 2013 11:16
Hello . ring mig agående utbildnig om alu . +4747946846 hade
Av 0630
7 maj 2013 07:57
Hej Jukka! Som du kanske förstår så är jag också plåtslagare. Jobbat i Kina på ett antal projekt som ABB hade. Läs gärna mina berättelser därifrån o titta gärna på mina kort därifrån. Lyckliga dig som är gift med en kinesiska! Är ofta i Norge. Har hand om utbildning för norska plåtisar när det gäller plåtslageriteknik för aluminium
6 maj 2013 17:28
Thuusen tackar för upgifterna, Intreserad bara för själv är plåtslagare . Resa till och från Kina, min vakrare halva är från Kina, funderat ibland å flytta dit Älskar detta land . Fast alltid när jag varit där så är det sircka hundra grader kalt . Men nångång måste det bli sommar när jag far dit . Hilsen Jukka
Av 0630
6 maj 2013 08:01
Hej! Har tyvärr inget namn eller adress till damen! men hon bor i Yichang Hubeiprovinsen. Hon hade verkstaden nära den väg som går till den stora kraftverksdammen, det är det närmsta adress jag kan ge dig! Är du på gång till en resa till Kina? hälsningar Janne
5 maj 2013 08:38
Skulle gärna veta mera av Fru Plåtslagare . Vilken stad är hun i och om man hade nån adress eller namn sku vara väldigt trevligt att få uppgifter,