Travellink

5 jan. 2018 15:38
Visningar: 634
Hej allihopa.

Jag vill avråda er från att använda er utav travellink.

Jag gjorde precis en bokning när jag kryssade i rutan för avbokningsskydd utan att det faktiskt fanns med i bekräftelsen och efter att jag ringt och pratat med dom har dom förklarat att det inte fanns med. Detta gjorde mig väldigt irreterad och jag kommer aldrig använda dessa igen. Jag hoppas ni gör likadant!
Av Birgere
5 jan. 2018 18:41
Varför skulle alla andra inte boka med dom för att du glömde kryssa i en ruta om avbeställningsskydd?
Btw, ofta en helt onödig utgift då skyddet ofta ingår med det kort du betalar med.
5 jan. 2018 23:32
Läs gärna om det jag skrev en gång till om du inte förstog. Jag kryssade alltså i rutan för avbokningsskydd men det spelade ingen roll i slutändan eftersom det faktiskt inte syntes i bekräftelsen.
5 jan. 2018 23:49
Många sådana här bokningssidor har extrasaker ikryssade från början och man måste då kryssa bort det man inte vill ha, de tjatar dessutom ofta om man verkligen inte ska ha alla "livsnödvändiga" tillägg. Kanske det som gick fel, att du bockade av istället för för? Det är knappast så att de inte vill sälja då onödiga tillägg är det de tjänar pengar på.