Hotels.com

21 okt. 2007 15:07
Visningar: 298
Hotels.com känner väl de flesta till.. Vad man kanske inte vet är att hotels.com tagit bort möjligheten att lämna feed-back på hotellrummens standard. Anledningen är kanske den att hotels,com förmedlar hotellens billigaste rum, och deras standard kan variera betydligt. Kommer just från London och fyra nätter på Curzon Plaza,, etthotell som enligt hotels.com har fräcscha och modernt möblerade rum med trägolv.
Vårt rum hade inte stora likheter med den beskrivningen. En skitig heltäckningsmatta, trasigt värmesystem en soffa från 70-talet. Det var INTE fräscht.
För rättvisans skuld ska sägas att läget är kanonbra, priset bra (1400 per natt) och lägenheten bestod av två rum + badrum och ett pentry som var o.k. . Sängen var ny och bra.

Sammantaget: se upp med hotels.com - man får orenoverade bakgårdsrum så den gamla sanningen gäller fortfarande "man får vad man betalar för".
Av Mizan
21 okt. 2007 22:28
hm känns som vi inte har samma erfarenhet av hotels.com... bokade en del med dom när vi reste runt i USA o var alltid supernöjda. Inget fel på standarden o definitivt inget fel på priset... Kanske e det landets standard som är fel London hotell har väl inte dom bästa standarden i världen... Sen är väl hotels.com en reseförmedlare som inte tar ansvar för vad hotellen skriver i sina beskrivningar??
Men håller nog med om att man får alltid vad man betalar för..