Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum Hawaii

av Micke73|11 maj 2013|Weekend & Storstad
24
Följ mig på min resa runt Amerika på egen hand.
av Emelierssel|22 apr 2013|Äventyr
7927
Efter några dagar i Montréal hoppade vi på Adirondack-tåget mot NYC. Tog en avstickare i Hudson och samlade krafter inför intensiva dagar i New York.
av Annaeleonora|20 apr 2013|Weekend & Storstad
97
Efter 2 långa år i USA som Au Pair gjorde jag mina sista resor och samlade ihop mina sista krafter till en stor rundresa i södra USA som ett fint avslut på min ...
av Travellover|20 apr 2013|Äventyr
1095
Jag tog SAS direktflyg från Köpenhamn till San Francisco för en tre dagars härlig vistelse i mitt favoritland.
av Paulina|19 apr 2013|Weekend & Storstad
462
Nu närmar det sig i en rasande fart. Snart ska familjen bli komplett igen! Förväntansfulla ger vi oss snart iväg på vårt stora äventyr. Som vi har längtat! Vi ...
av Vidakatten|17 apr 2013|Barn & Familj
1
En tripp till New York, flyg till Las vegas med roadtrip från Vegas till Grand canyon, scottsdale, palm springs, san diego å slutligen los angelas, vidare med ...
av Jerrywho|10 apr 2013
1
Jag och sambon bilade 3 veckor i sydöstra USA sommaren 2012. Rutten var följande: Washington DC - Shenandoah National Park - Atlanta - New Orleans - Destin (FL) ...
av Niinas|24 mar 2013|Bilsemester
29
av Pauliee|23 mar 2013
11
av Pauliee|21 mar 2013
3

Sida:123456789101112131415...Nästa
Annons:
0 svar
Hawaii!
1 vecka sedan av Uanderson
Tjenare hej! Jag åker till Honolulu nu på torsdag den 17:e maj och stannar i snudd på åtta veckor (ser till att få med 4th of July på resan;)). Finns det någon svensk sak som redan är där eller kommer dit innan den 7:e juli? Biljetterna är nybokade ...
Reskompis
0
3 svar
Hawaii
4 veckor sedan av Neeenny
Hejsan! Jag är ute i väldigt god tid nu men jag vill planera och ha klart för mig hur mycket detta ev skulle kosta osv... Om ett par år ska vi åka till hawaii, vi har sagt antingen 2015 eller tidigt 2016 (jan-mars) och vara där i 2-3 veckor. vi ...
Tips & råd
3
0 svar
Upptäcka Hawaii i sommar!
7 veckor sedan av Taj
Hej jag är en tjej på snart 22 år som är sugen på ett äventyr i sommar. Har semester mellan vecka 29-32 och vill spendera 2-3 av dom veckorna på Hawaii:-) Det har varit mitt drömresemål så länge jag kan minnas. Jag älskar att vara i vattnet ...
Reskompis
0
0 svar
LA+Hawaii
11 veckor sedan av Erikborgklint
Tjena! Funderar på att åka till La och Hawaii i maj. Jag känner ingen som har möjlighet att åka med mig, så jag tänkte kolla här om det finns någon som är sugen på att hänga med:)
Reskompis
0
3 svar
Kalifornien och Hawaii
11 veckor sedan av Bonjovii
Är i funderingsstadiet om en resa till Kalifornien (och ev. Hawaii). När är det bäst väder-mässigt och åka - antingen juni-augusti eller december - januari. (Beroende på att vi har skolbarn) Travellover: Håller med föregående, jag bodde i LA under ...
Tips & råd
3
Härliga Hawaii – vulkaner och vacker natur
av Sannalina, 16 nov 2011
Reseguidens medlem Sanna guidar dig till Hawaii Ovanliga naturupplevelser, god mat och sköna djurmöten är bara några av många anledningar att åka till Hawaii. Det berättar ...
Fort Myers Beach – den perfekta utgångspunkten
av Soffiiaa, 30 apr 2013
Här har du nära till allt Fort Myers Beach vid Gulfkusten är perfekt att utgå ifrån om man vill få ut det mesta från sin semester i Florida. Här tipsar Reseguidens medlem Sofia, ...
The American dream – go west young (wo)man, go west
av Rolf_52, 30 apr 2013
Det stora äventyret i väst Serietidningar med Kapten Miki, Davy Crocket och Kit Carson väckte drömmen om det stora äventyret i väst redan innan vi fick TV. Här berättar ...
“Welcome to Miami, bienvenido a Miami”…
av Aniika, 30 apr 2013
… så sjunger han, Will Smith, runtglidande i en cab tillsammans med ett gäng lättklädda partypinglor. Och visst ger solglasprydda Will och hans partytjejer en ganska talande bild ...

Erbjudanden från reseföretag

Kryssning

Kryssning Hawaii inkl. flyg och hotell

Swanson's Travel

Kryssning Hawaii inkl. flyg och hotell
Kryssningar är den perfekta semesterformen. En härlig miljö som får en att uppleva en verklig semesterkänsla, samtidigt som man får uppleva mycket. Nästan varje morgon en ny plats och nya upplevelser och detta utan att behöva packa upp och ner.

Swanson's Travel

Rundresor

Västra USA

PHOENIX

Västra USA
Under två veckor får du uppleva några av USA’s mest fascinerande städer som Las Vegas, San Francisco och Los Angeles. Du får också glädjen att förundras över naturens underverk vid Grand Canyon och Bryce Canyon. I Yosemite nationalpark kan du njuta a...

PHOENIX

Kultur & Historia

The Real America

Escape Travel

The Real America
Nationalparker, vilda västern och indianernas liv då och nu. Fyra fantastiska nationalparker, två nationalmonument, den mäktiga prärien, djupa skogar, enorma bergsmassiv, oändliga landskap, brusande floder och vilda djur. Allt i en resa!

Escape Travel

Inför resan

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre

ICA Banken

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre
När du köper en resa med ICA Bankens kort ingår reseförsäkring och avbeställningsskydd. Vi tar inte ut något valutaväxlingspåslag eller några avgifter när du tar ut pengar utomlands. Bli kund hos oss du också!

ICA Banken