Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum Bombay Beach

http://www.davidthornell.com
av Davidthornell|21 feb 2012|Äventyr
1254
DESERT DRIVING IN CALIFORNIA, NEVADA & ARIZONA BY DAVID THORNELL http://www.davidthornell.com
av Davidthornell|19 feb 2012|Äventyr
437
Jag och min son Daniel startade bilresan i LA för vidare färd söderut där Bombay Beach var första stoppet. Därefter åkte vi in i Arizona och besökte några ...
av Kindbom|21 jan 2012|Bilsemester
160243

Annons:
10 svar
Kalifornien med barn
1 vecka sedan av Sara68
Vi kommer att i början av Juni åka 16 dagar till Kalifornien. Kommer att starta i SanFransisco 4 dagar(holliday inn golden gateway-nob Hill) , sedan vidare till LA. Med en natts övernattning i Monterey(carmel mission inn) ochen natt i Santa Barbara( ...
Tips & råd
10
2 svar
Hyrbil Kalifornien under 21
3 veckor sedan av Maine
Om ett par veckor blir det en smärre spontan resa till Kalifornien med ett par vänner, för att besöka en kompis som bor där. Närmare bestämt Santa Barbara. Efter ett par dagar där hade vi tänkt att bila från Santa Barbara upp till San Fransisco. ...
Tips & råd
2
2 svar
Söker smidig och "bra" vägkarta/...
4 veckor sedan av Lazybow
Hejsan Som rubriken lyder är jag som sagt på jakt efter en bra vägkarta/vägatlas över Kalifornien. Behövs det flera olika kartor om man vill få med ex. både SF och LV? Vill helst köpa den innan avresa så jag kan bekanta mig med formatet ...
Tips & råd
2
0 svar
Hänger du med till Californien
5 veckor sedan av Henka_en
I början av maj tänkte jag sticka till Californien. Min tanke är att utgå från San Fran eller LA men jag är öppen för förslag. Både vad gäller platser att åka till/hänga på och hur länge vi ska vara borta (max till siste maj). Är bland annat sugen ...
Reskompis
0
3 svar
Californien/Florida i sommar
5 veckor sedan av Joanna1
Hej Har lite frågor och funderingar som jag tänkte höra om ni kan hjälpa till med :) Vi har bokat flyg för vår semester och är i stort sätt klara med vår planering. Den ser ut enl följande; San Fransisco 4 dagar, sedan hämtar vi ut en ...
Tips & råd
3
The American dream – go west young (wo)man, go west
av Rolf_52, 30 apr 2013
Det stora äventyret i väst Serietidningar med Kapten Miki, Davy Crocket och Kit Carson väckte drömmen om det stora äventyret i väst redan innan vi fick TV. Här berättar ...
Äventyr i Kaliforniens nationalparker
av Gunillad, 30 apr 2013
Här börjar äventyret En roadtrip i Kalifornien är det klassiska äventyret. Ett lika skiftande som dramatiskt landskap väntar där bergskedjor, skog, öken, hav och oändliga ...
Napa Valley – vackra vyer och välsmakande viner
av Juny, 30 apr 2013
Ett perfekt komplement till storstadssemestern i San Francisco Napa Valley i Kalifornien är en plats för vinsugna USA-resenärer under vår- och sommarmånaderna. Här njuter du av ...
San Francisco
av Jempan, 30 apr 2013
Staden med den fantastiska bron...och mycket mer Jag lutar mig tillbaka i mitt säte, tittar ut genom fönstret och ser San Francisco Bay. Overkligt och samtidigt alldeles ...

Erbjudanden från reseföretag

Backpacking

Flyg med flera stopp i USA fr. 6 495 kr

STA Travel

Flyg med flera stopp i USA fr. 6 495 kr
Flyg Köpenhamn - San Francisco // Los Angeles - Miami - New York - Köpenhamn. Pris fr. 6 495 kr. // avser resa på egen hand. Pris gäller studenter och ungdomar och är inkl. skatter och avgifter.

STA Travel

Camping & Husbil

Husbil i USA och Kanada

Swanson's Travel

Husbil i USA och Kanada
Husbil är det verkliga sättet att se och uppleva Nordamerika. Ni reser i er egen takt och väljer själva de platser ni vill besöka. Swanson's erbjuder husbilar av flera storlekar. Ni får även rabattkort för alla KOA:s campingplatser i USA och Kanada.

Swanson's Travel

Inför resan

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre

ICA Banken

ICA Banken - Vi gör din resa lite bättre
När du köper en resa med ICA Bankens kort ingår reseförsäkring och avbeställningsskydd. Vi tar inte ut något valutaväxlingspåslag eller några avgifter när du tar ut pengar utomlands. Bli kund hos oss du också!

ICA Banken

Bilsemester

Hyrbilar till marknadens bästa priser

Globalcar

Hyrbilar till marknadens bästa priser
Dags att boka hyrbil? Globalcar.se erbjuder hyrbilar i 175 länder på över 30 000 uthyrningsstationer i världen.

Globalcar