Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum London

Kort shoppingweekend i London!
av Paulina|22 feb 2013|Weekend & Storstad
3
Tack för att ni tittar in I detta resealbum. Jag gjorde en rundresa med reseföretaget Albatros den 30/10 – 13/11 2012. Vi var totalt 36 personer med på denna ...
av Fly|1 dec 2012
2276
Höstresa till England tillsammans med min dotter och min mamma. Väl där mötte vi även upp med vår vän Jill. Tillsammans hade vi några riktigt roliga och mysiga ...
av Pichte|7 nov 2012
6251
Minisemester i London september 2012.
av Kattax|27 sep 2012|Weekend & Storstad
428
Påskfirandet i den brittiska huvudstaden med mamma och lillebror.
av Ninacz|2 sep 2012|Weekend & Storstad
1
av Thequeen|31 aug 2012|Weekend & Storstad
23
Underbar resa till OS i London 2012
av Lengan|20 aug 2012|Sport, Natur & Fritid
3618
Shopping i London, fina vyer på Jersey och nöjen i Vegas! Denna gången gick vi all-in när vi planerade semestern och tog några dagar fullspäckade dagar i ...
av Juny|18 aug 2012|Äventyr
938
Vi var ett gäng som åkte till London för att se Bruce Springsteen på festivalen Hard Rock Calling i Hyde Park. Vi fick även se några grymma gästartister, Tom ...
av Lengan|17 jul 2012|Weekend & Storstad
8
3 dagar i London med en avstickare till Warwick.
av Kattax|5 jul 2012|Weekend & Storstad
18

Sida:12345678910Nästa
Annons:
0 svar
Flytta till London
1 dag sedan av Christinestromberg
Har tänkt väldigt länge nu på vad jag vill göra efter sommaren och efter mänga om och men så har jag nu bestämt mig för att flytta till London, men känns inte så kul att åka själv så tänkte kolla om det finns någon här som har samma planer! Det ...
Reskompis
0
1 svar
London priser?
6 dagar sedan av Elinnb
Vi är 2 st som ska åka till London i sommar som har lite funderingar. Jag har kikat runt bland rekommendationer och flygsajter och kollat upp allt från tåg i sverige till flygplats till tunnelbana i london till hotellet. Jag har kollat från ...
Tips & råd
1
0 svar
Flytta till London i augusti
1 vecka sedan av Erikahej
Hej, jag har länge planerat att flytta till London i slutet av juli eller tidigt i augusti. Nu när det börjar närma sig tänkte jag höra om någon har liknande planer någon gång då? Det vore toppen om man kanske kunde sammanstråla där på något ...
Reskompis
0
0 svar
En undersökning vad gäller utlan...
1 vecka sedan av Mischakaro
Hej, jag håller på att skriva en uppsats som till grunden handlar om 'Varför svenskar flyttar till London" och undrar om någon där ute vill hjälpa mig genom att svara på en enkät? Du måste ha bott eller bo i London. Någon? Klicka: <a href= ...
Tips & råd
0
14 svar
Centralt mellanklasshotell i Lon...
1 vecka sedan av Krezz
Hallå! Nån som har ett bra tips på nåt bra och centralt mellanklasshotell i London? Det är egentligen endast en sovplats som vi är ute efter så ett enkelt hotell som ligger centralt där man har egen toalett och dusch och som dessutom är rent ...
Tips & råd
14
Ett dygn i London - mat, kultur & shopping
av Lthygesen, 26 apr 2013
Insiderstips från Lene som är bosatt i London Har du endast 24 timmar i London och inte vill spendera dem genom att besöka de traditionella turistattraktionerna som Big Ben och ...
Här bor du i London
av Stine, 28 jan 2013
Stor guide till områden och hotell Bara någon timme bort med flyg ligger populära London. En storstad vi svenskar gärna besöker igen och igen för att shoppa, se på fotboll, äta på ...
Nya och spännande hotell i London
av Stine, 15 okt 2012
Hotellguide till Londons nyaste hotell Det är alltid populärt att resa till London. Många reser hit varje år, vissa till och med flera gånger per år. I år har det dykt upp många ...
London för nybörjare
av Khaki, 14 okt 2012
Budgetguide till den perfekta weekendstaden Det här är staden som har allt: shopping, kultur, sport, sevärdheter och bra mat. Miljonstaden London är helt enkelt den perfekta ...

Erbjudanden från reseföretag

Inför resan

Reseförsäkring ingår i bästa bankkortet

ICA Banken

Reseförsäkring ingår i bästa bankkortet
Ta med ett bankkort eller kreditkort från ICA Banken på resan så slipper du onödiga uttagsavgifter och valutapåslag. Använd det redan när du betalar resan, så ingår vår generösa reseförsäkring.

ICA Banken

Sportresor

Fotbollsresor Chelsea med flyg 3055:-

BE Resor AB

Fotbollsresor Chelsea med flyg 3055:-
Officiell biljettagent till Chelsea! Världens bästa fotbollsliga enligt många experter! Vi har fotbollsresor till Chelsea från 3055:-/ person Besök vår hemsida www.beresor.se eller ring oss på 036 - 71 81 41 för personlig service

BE Resor AB

Kryssning

Kanalbåt i England

Classic World of Travel

Kanalbåt i England
Fina båtar för 2-12 pers. Fullt utrustat kök och bad. Ingen erfarenhet krävs. Båten hyrs veckovis eller för en weekend. Pris från 2000 SEK/person/vecka. Vi hjälper välja båt och rutt Vi har över 20 års erfarenhet av kanalbåtar i England och Skottland

Classic World of Travel

Kultur & Historia

Skottland - en förtrollande upplevelse

Wi-Resor

Skottland - en förtrollande upplevelse
Känn historiens vingslag i mytomspunna Skottland. En perfekt blandning av fängslande legender, storslagen natur och charmig storstad. Avresa 22/8 2013, 6 dagar.

Wi-Resor