Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum Meloneras

En ospecad resa. Vi hamnade i Maspalomas på Tara Bungalow. 22-25 grader varmt två veckor innan jul... Gott!!
av Urzula|18 dec 2011|Sol & Bad
123
Under fyra intensiva dagar besöktes delar av Teneriffa och Gran Canaria med jobbet. Hann med att se lite annat än endast sol och bad och tror att det finns mer ...
av Jenny747|19 sep 2010
2317

Annons:
4 svar
Gran Canaria men till vilken ort...
12 veckor sedan av Cattis66
... är också väldigt trevligt - vi bodde i Meloneras (en liten by precis ovanför Maspalomas) och det var också lugnt och trevligt. Laplander: Norra delen och inlandet är väl vackrast om man vill vandra , naturen är fantastiskt fin ...
Tips & råd
4
5 svar
Bra för barnfamilj på Gran Canar...
30 veckor sedan av Supermom
... ta sig till den lite lyxigare delen Meloneras som jag varmt rekommenderar för shopping, mat och promenader. Vi åkte på en budgetsemester nu i januari till Maspalomas och hotel Koala Garden som jag kände till från att jag och min man bott på ...
Tips & råd
5
18 svar
Gran Canaria
36 veckor sedan av Sannabus
Mamsen fyller jämnt och tar därför med pappa, mig, brorsan och våra sambos till Gran Canaria. Ska bo vid meloneras. Jag har varit på Gran Canaria 2ggr tidigare och teneriffe en gång och hittills har kanarieöarna inte alls imponerat, vore ju skoj om ...
Tips & råd
18
21 svar
Gran Canaria vs. Teneriffa i ja...
1 år sedan av Ferrox
... relax..... Nummer 1 är just nu Meloneras stranden, som ligger brevid Maspalomas sand dyner och fyren längst ner i syd. Här fins gott om hotel i alla stilarfrân lägenheter utan mat inkl, eller 4/5* hotel som Costa Meloneras, Villa del Conde ...
Tips & råd
21
12 svar
Gran Canaria med släkten, vilket...
6 år sedan av Majsmos
... har bott i Playa del Ingles 7 gånger, Meloneras 1 gång, Puerto rico 1 gång och Maspalomas 1 gång. Till maspalomas ska vi bo i höst igen, på en bungalowanläggning som heter Los Claveles park. Vill man ha lugn och ro, men ändå ha närheten till ...
Tips & råd
12
Fem familjeparadis på Kanarieöarna
av Lina, 2 dec 2012
Här får familjen en semester att minnas Nog för att en familjeresa till solen ska vara avkopplande för sönderstressade småbarnsföräldrar, men den ska också innehålla en massa skoj ...
Höstens skönaste all-inclusive
av Roy, 23 sep 2012
Utvalda topphotell om du vill lyxa i solen Trenden med all-inclusive håller i sig, hotellen och konceptet blir allt bättre. Men ett växande utbud medför att många tycker att det ...
Kanarieöarna för den aktive
av Lina, 12 dec 2012
Tips för dig som kräver mer än sol och bad på semestern För dig som tröttnat på att ligga på en solstol med en paraplydrink hela semestern, och kräver lite mer liv och rörelse är ...
Klassikern Playa del Inglés
av Ellinor, 2 jan 2012
En charterfavorit som står sig år efter år Den klassiska charterorten Playa del Inglés har lockat semesterfirare sedan början av 60-talet och många besökare återkommer troget ...

Erbjudanden från reseföretag

Seniorresor

San Agustin- strandläge, vuxen atmosfär & spa

Fritidsresor

San Agustin- strandläge, vuxen atmosfär & spa
Direkt vid havet i San Agustín ligger Thai Zen Space, där du som gäst på Iberostar Hotel Costa Canaria kan välja att boka olika spännande massagebehandlinga. Uppvärmd pool och din bestämda solsäng och ditt parasoll i trädgården eller vid poolerna.

Fritidsresor

Seniorresor

Dagens resedeal - Solresor

Solresor

Dagens resedeal - Solresor
Fynda riktigt bra sista minuten! Kanske hittar du just ditt favorithotell till rabatterat pris? Nya förmånliga erbjudanden hela veckan, klicka för att se listan!

Solresor

All inclusive

All Inclusive med Apollo på Gran Canaria

Apollo

All Inclusive med Apollo på Gran Canaria
Att bo på ett av våra hotell med All Inclusive innebär inte bara massa god mat under resan - det är framför allt fantastiskt bekvämt och mycket prisvärt. Glöm växlingskurser och dyra restaurangbesök. Här hittar du alla våra All Inclusive-hotell..

Apollo

Golf

Bokat hyrbil inför golfresan?

Globalcar

Bokat hyrbil inför golfresan?
Njut av en golfrunda i härligt klimat. Boka hyrbil till marknadens bästa priser på Globalcar.se. Jämför priser hos över 550 av de största hyrbilsföretagen i världen.

Globalcar