Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum es Bòrdes

Val d´Aran ligger i nordvästra Katalonien och är den högsta belägna dalen i dom Spanska Pyrenéerna. En självstyrande del av Spanien. Gränsar till Frankrike i ...
av Reseglad|19 apr 2012
3617

Annons:
3 svar
Dela boende i Barcelona (Jun-Aug)
20 timmar sedan av Patriksvahn
Hej Hej! Kille på 18 år här, har fått chansen att jobba i Barcelona under sommaren i år som barista på ett centralt café. Jag söker boende just nu och letar runt överallt efter människor (svenskar eller icke svenskar/killar som tjejer) som ...
Reskompis
3
1 svar
Första charterresan för ungdomar
2 dagar sedan av Jaanai
Har ni tips på chartermål för en 17-åring och en 20-åring (par) som aldrig varit på charter. De vill bo nära stranden.
Tips & råd
1
3 svar
Flat for share in Barcelona
2 dagar sedan av Gfranco
Hi all! I'm looking for flatmates to share my lounge-style flat. I'm spanish but I'm feel ok sharing flat with swedish as I did during the last months. Housing philosophy is to be a clean and comfortable place to live. So we have a home assistant ...
Reskompis
3
1 svar
Hyrbilspriser
2 dagar sedan av Patrikda
Jag ska hyr bil i spanien Alicante i 3 veckor i sommar. Det är högsäsong och 3 veckor är ganska långt. Kollar man på auroholday eller norwegian alt likn sidor erbjuder de mer eller mindre samma priser. Men kollar jag på internationella ...
Tips & råd
1
0 svar
Ibiza & formentera???
2 dagar sedan av Karrokarro
Halå alla resefantaster! Jag har snöat on mig på formentera som sommarens semestermål! Någon som har varit där och kan ge tips! Playa de ses illetes ska va den bästa har jag läst mig till? Tips på mtsiga charmiga spartanska hotell/ fräscha hostels? ...
Tips & råd
0
Här bor du bäst i Barcelona
av Veronicah, 24 apr 2013
Här får du det lilla extra Vi har valt ut fem hotell, i det alltid så populära Barcelona, som du kommer att älska. Här nedan kan du se en lista med hotell som fått väldigt bra ...
Kryssning i Medelhavet
av Veronicah, 21 apr 2013
Medelhavskryssningar blir populärare för varje år Fler och fler svenskar väljer att resa på kryssning. Konceptet "Fly & Cruise", ett paket där både flyg och kryssning är ...
Weekend i Barcelona
av Kajsaanka, 22 feb 2013
Reseguide till en av Europas mest populära storstäder Vart reser man när resesällskapet vill se och göra olika saker? Barcelona är svaret! Vi är tre kollegor som skulle ut och åka ...
Mina favoriter i Barcelona
av Linyas, 24 aug 2012
Guide till sol, bad och stad Barcelona är en favorit som fortsätter att locka. Reseguidens medlem Yasmin, alias "Linyas", guidar till sin favoritstad, till vilken hon gjort alla ...

Erbjudanden från reseföretag

Resa med barn

All Inclusive på Mallorca med Fritidsresor

Fritidsresor

All Inclusive på Mallorca med Fritidsresor
Efterfrågan på All Inclusive bara ökar. På Mallorca kan du i lägenhet vid Alcudiastranden i populära Ciudad Blanca eller lite lugnare i bergen vid Puerto Rico. Klicka för att se mer om lägenheterna Ciudad Blanca...

Fritidsresor

Seniorresor

Dagens resedeal - Solresor

Solresor

Dagens resedeal - Solresor
Fynda riktigt bra sista minuten! Kanske hittar du just ditt favorithotell till rabatterat pris? Nya förmånliga erbjudanden hela veckan, klicka för att se listan!

Solresor

All inclusive

Mallorca, Can Picafort - Sun Family hotell

Ving

Mallorca, Can Picafort - Sun Family hotell
Trevligt, stort all inclusive hotell som passar perfekt för barnfamiljen. Hotellområdet, som är stort, grönt & luftigt, ligger i natursköna omgivningar nära stranden. Poolområde med solstolar. Restaurang & bar. Underhållning några kvällar i veckan.

Ving

Inför resan

Reseförsäkring ingår i bästa bankkortet

ICA Banken

Reseförsäkring ingår i bästa bankkortet
Ta med ett bankkort eller kreditkort från ICA Banken på resan så slipper du onödiga uttagsavgifter och valutapåslag. Använd det redan när du betalar resan, så ingår vår generösa reseförsäkring.

ICA Banken