Norge juni -11

Resealbumet skapat av: Pehag
6 juni 2011
Visningar: 6232
Äntligen blev det av - resan till Norges fjordar som jag i många år trånat efter. Ibland faller saker liksom bara tillrätta. Nu kom det sig så att firman jag jobbar hos köpt en husbil som råkade vara ledig, samtidigt som båda mina döttrar skulle iväg på annat... och det visade sig bli långhelg. Gubben, sonen och jag fick snabbt ihop en 4 dagar lång road trip till Geiranger med omnejd. Tack till de medlemmar som med kort varsel kom med tips och idéer för vår resa. Jag kan varmt rekommendera alla som inte varit där att åka dit. Och gör det gärna i slutet av maj eller början av juni, när de spektakulära vägarna öppnat efter vintersäsongen, men ändå snön finns kvar på topparna och vattenflödet är kraftfullt i alla drag. Njut av de vackra vyerna som jag försökt fånga med min kamera :)
Kategori: Bilsemester
Besökta länder: Norge
Reslängd: 4 dagar
Datum: 2 - 5 juni 2011

Bilder

Karta

Kommentarer

Av Anom
12 juni 2011 23:23
Hej Härlig resa du gjort i Norge, många vackra bilder, blir sugen på att göra en tur till, var där fär ca 3 år sedan det var fantastiskt.
8 juni 2011 13:48
Mange fine bilder fra mitt kjære Norge ...
7 juni 2011 22:02
Du har många fina bilder i ditt album, jag skulle gärna göra en sådan resa också.