Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum Bugibba

Invånare: 404 000 Area: 315 kvadratkilometer Självständighet: 1964, republik1974, Eu medlemskap 2004 Religion: Övervägande romersk-katolsk Officiella språk: ...
av Marre67|4 maj 2011
2418
Ett säreget land med fantastisk natur och kultur. Ögruppen Malta ligger praktiskt taget mitt i Medelhavet.Landet består av tre öar Malta som är den största, ...
av Reseglad|16 feb 2009|Sport, Natur & Fritid
11989
En underbar vecka på Malta i september 2008.
av Anders53|19 sep 2008|Sol & Bad
92
Överraskningsresa som planerades i 6 månader in i minsta lilla detalj... Allt från undanröjande av bevis, packa väska utan att röja sig, få 25 personer att ...
av Doris32|21 mar 2008|Sol & Bad
3914

Annons:
3 svar
Att bo på Malta
1 år sedan av Ali
... kräsen. Turism = jobb :) Jag ÄLSKAR Bugibba då det är där jag har spenderat mina somrar, men Sliema och Valetta är ocså fina ställen. sql.com.mt en bra fastighetsmäklare som har både hyres och köpeslägenheter. Jobb är lättare att ...
Tips & råd
3
3 svar
Malta och bra hotell..
2 år sedan av Kicki60
Någon som har varit på Malta, tips bra och prisvärt hotell.Hoppas på svar.Vi har tänkt åka 27 sep en vecka 4 vuxna och 3 barn. Fanihelvete: ett helt okej hotell (som jag bott på) ligger i bugibba (st pauls bay) och heter topaz hotel ..hoppas du ...
Tips & råd
3
12 svar
Boende på Malta
3 år sedan av Emmadave
... ställen som tex Saint Pauls Bay och Bugibba. Vi bodde på lägenhetshotellet Luna Holliday Complex som var helt okey med bra läge och en pool med underbar utsikt på taket! Detta var år 2005, så jag vet ju inte hur det är nu - men då var vi ...
Tips & råd
12
3 svar
Malta i juni
4 år sedan av Snusan
Vi tänkte åka till Malta i mitten av juni!! Hotell Suncrest är det någon som känner igen detta och kan berätta lite om hotell och mat och liknande. Anders53: Hej! Malta är en fin ö. Du kan läsa om de tips som vi fick inför vår resa på http://www. ...
Tips & råd
3
11 svar
Resetips om Malta.
4 år sedan av Anders53
Vi ska snart åka till Malta och vi skulle bli tacksamma för lite tips om denna ö. Vi ska bo på Sunny Coast i Bugibba. Har du varit i området, eller rent av bott på samma hotell, så kom gärna med lite intressant information. Tack på förhand. ...
Tips & råd
11
Malta – sol och historia
av Theearth, 6 jul 2012
Guide till en ö som är mer än sol och bad Malta är späckat med kyrkor, fort och medeltida gränder som ger dig en känsla av att du befinner dig mitt i historiens nav. Reseguidens ...
8 tips på Malta
av Doris32, 20 jul 2008
Reseguidens medlem Annelie guidar till bästa upplevelserna Reseguidens medlem Annelie, alias "Doris32", planerade en romantisk överraskningsresa till Malta i sex månader. Här ...

Erbjudanden från reseföretag

Sol & Bad

Hotell/lägenheter Soreda

Solresor

Hotell/lägenheter Soreda
Hotel Soreda är ett mycket populärt hotell i de lugna delarna av Bugibba. På bekvämt promenadavstånd når du både havspromenaden samt Bugibba centrum vid Salina Bay. Pool & solterrass på taket med härlig utsikt över staden.

Solresor

Sol & Bad

Sommarens all-inclusive med Apollo - boka nu

Apollo

Sommarens all-inclusive med Apollo - boka nu
Få mer för pengarna när du bokar en resa med All Inclusive. All mat & dryck ingår och det är framför allt fantastiskt bekvämt & prisvärt. Här har vi samlat alla våra All-Inclusive hotell till våra sommarresmål. Packa solbrillorna och koppla av.

Apollo

Sol & Bad

Boka sommarens resa till Malta hos Ving

Ving

Boka sommarens resa till Malta hos Ving
Malta är resmålet för dig som vill ha ut så mycket som möjligt av semestern. På en relativt liten yta komprimeras tusentals år av historia, medeltida arkitektur, bra shopping, häftigt nöjesliv och Medelhavets klaraste dykvatten.

Ving

Resa med barn

Malta - Barnvänlig resort i semesterparadis

The Westin Dragonara Resort

Malta - Barnvänlig resort i semesterparadis
Westin Kids Club är designad för att hjälpa familjer att upptäcka alla spännande saker som destinationen har att erbjuda! Njut av mat och service specialdesignat för våra viktigaste gäster - barnen!

The Westin Dragonara Resort