Karpathos - Kattresan..

Resealbumet skapat av: Leroslover
6 juli 2008
Visningar: 904
Bekväm charterresa till Karpathos 19/6-3/7-2008. Jag har rest ganska mycket på Grekland, men jag har givetvis massor kvar att se. Jag har ALDRIG sett så mycket söta kattor som på denna resa.

Vad jag också reagerade på var att dom som höll till på/vid restaurangerna inte var så 'påstridiga' som dom kan vara ibland.

Titlarna på bilderna är helt enkelt var på Karpathos bilden är tagen.

Så Cat lovers håll till godo!
Kategori: Sol & Bad
Besökta länder: Grekland
Reslängd: 7 dagar
Datum: 25 juni - 1 juli 2008

Bilder

Karta

Kommentarer

Av Ziesta
29 sep. 2008 13:50
Vad mycket söta katter! :-) Lite som en såndär kattkalender man kan köpa i Grekland.. Du kan ju göra din egen :-)
Av Ivan
6 juli 2008 11:11
Agneta! Kul att du hittat en annan favorit förutom Leros. Karpathos är en av mina. Gör upp med en fiskare i hamnen Panagia. Han tar dig ut till en egen liten strand. Du njuter av sand, sol och salt vatten. Efter några timmar kommer han tillbaka med nyfångade fiskar. Lägger en rutig duk på en ilandfluten lastpall under några Pinjeträd. Du startar med greksallad, Fetaost och kylda Retsinan som han tagit med. Under tiden grillar han fiskarna. Bara råvarorna rakt av med Tzidi ke ladi. Inga konstlade tillbehör. Världens bästa restaurang säger Yorgos, fiskaren. Jag håller med till 120%. Kulinarisk katastrof säger de som inte förstått! Y zoi ine tora! Livet är nu!
6 juli 2008 10:32
Hej En så käck idé du fick, som visade bara katter. Katter är ju så söta och det vimlar ju av dom just i Grekland. Gilla