Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Resealbum Gardasjön

av Henrikmunte|19 aug 2012|Bilsemester
309
Vi startar med Stenabåten till Kiel den 16/6. Söndagens körning genom Tyskland hela vägen ner till Rust - där Europapark ligger - gick väldigt smidigt p g a ...
av Leroslover|12 jun 2012|Bilsemester
27910
Varit i Sth med husbil som ställdes på Långholmen. Sen fra att cykla runt i storstan. Hos barn o barnbarn i Halmstad och vidare till den otroliga ...
av Esselde|22 aug 2011|Kultur & Historia
4615
MC-resa via grand Canyon Le Verdon- Cinque Terre
av Rubadub|27 jul 2011
2320
Kort summering av norra Italien
av Davidnatman|19 jul 2011
313
Årets camping begav sig till Ligurien och Toscana i Italien för att upptäcka nya sevärdheter. Efter en hektisk vecka i Ligurien begav vi oss till vår ...
av Uhaki|17 jul 2011|Husvagn & Camping
8312
av Louragnarsson|23 maj 2011
349
Denna resa startade i Milano och fortsatte sedan runt Gardasjön via Trento och vidare norrut till Cortina d´Amprezzo i Dolomiterna. Resan gick sedan söderut ...
av Stefangus|16 maj 2011|Bilsemester
3029
Vi skall åka med vår nya bil till Berlin, Salzburg, Zell am Zee, Arabbas, Runt Gardasjön Lidi di Jesolo. Hemvägen lämnar vi öppen.
av Lennartpia|22 feb 2011|Bilsemester
av Lillahappemmpa|9 aug 2010|Bilsemester
1554

Sida:1234Nästa
Annons:
1 svar
Semester runt Gardasjön
49 veckor sedan av Hannasa
Hej Jag och min sambo planerar att semestera runt Gardasjön i sommar. Vi tänkte bila från Malmö ... www.freedomtravel.se/2011/08/norra-gardasjon/
Tips & råd
1
5 svar
Kortsemester runt Gardasjön i bö...
1 år sedan av Jayz
Flyg till Bergamo, hyra bil och köra runt Gardasjön. Tänkte spontanstanna vid trevligt boende och matställe. Tips på några bra ställen? Måste ngt bokas i förväg? Vad ska man tänka på när man hyr bil? Hur funkar det med vägtullar? Vi är 2 vuxna som ...
Tips & råd
5
2 svar
Venedig EJ svindyrt!
32 veckor sedan av Desires
... sedan hyrde vi bil och åkte runt vid Gardasjön.) (Inget ont om Kanarieöarna...................men man kan nog inte prismässigt jämföra en stadsresa till Venedig med sol- och badresor, som t ex till Kanarieöarna.. Men grattis till dig som ...
Tips & råd
2
3 svar
Venedig-tips!
36 veckor sedan av Desires
Åker till Venedig i höst, sedan till Gardasjön (Bardolino). Har någon av er speciella tips om Venedig eller Gardasjön, vore jag tacksam om ni kunde delge mig dessa. Ska vara i Venedig 3 nätter, sedan Gardasjön 3 nätter och Verona sista natten. ...
Tips & råd
3
7 svar
Jag och Tjejen ska bila ner till...
43 veckor sedan av Stivoo
... åka ner till venedig? o ta rom o verona gardasjön osv på vägen ner? eller kanske turin? Vet inte riktigt vilken slutstad vi ska välja, vi tänkte stanna i slutstaden cirka 1 vecka. Vilken stad är lämpligast om man vill se mycket, äta gott, ...
Tips & råd
7
Här är italienarnas favoritkust
av Khaki, 24 mar 2013
Guide till Adriatiska rivieran Den 10 mil långa Adriatiska rivieran är nog rätt okänd för de flesta svenskar, men det är hit som italienarna själva åker när det är dags för ...
Ö-semester i Italien
av Lina, 21 mar 2013
Här guidar vi till Italiens hetaste öar Italien är och har i stort sett alltid varit ett populärt land att semestra i för oss svenskar. Förutom god pasta, bra fotboll och ...
Rom för rookies – en nybörjarguide
av Louisewinberg, 19 feb 2013
Allt du behöver veta inför resan Rom har en unik kultur och historia och du upplever den mitt i staden. Se fantastiska byggnader från romartiden, strosa i mysiga kvarter och ät ...
Amalfikusten – sinnenas resa
av Gunillad, 5 nov 2012
Pittoreska byar, god mat och gnistrande hav Italien är ett av mina favoritländer, ett land att alltid återvända till, där njutning och god mat står högt i kurs. Och vilken plats i ...

Erbjudanden från reseföretag

Romantik

Direkt vid egen strand på Sardinien

Fritidsresor

Direkt vid egen strand på Sardinien
Direkt vid en egen sandstrand omgivet av väldoftande pinjeträd hittar du Hotell Punta Negra, ett attraktivt hotell även för kändisar. Så sent som september 2010 valde George Clooney att bo just här under sin Europasemester.

Fritidsresor

Seniorresor

All Inclusive i Syditalien med Solresor

Solresor

All Inclusive i Syditalien med Solresor
På din charterresa till Syditalien upplever du ett verkligt paradis Längs hela Kalabriens västkust ligger de små mysiga städerna tätt. Många små bukter med klippor och fina sandstränder med kristallklart vatten trängs längs hela kusten....

Solresor

Inför resan

Mer i reskassan med bankkort från ICA Banken

ICA Banken

Mer i reskassan med bankkort från ICA Banken
ICA Banken är den enda banken i Sverige som varken tar ut valutapåslag eller uttagsavgifter utomlands. Andra banker tar ut en avgift på upp till 1,65 procent av det belopp du handlar för eller tar ut i automat. Ta med vårt bankkort på resan!

ICA Banken

Kultur & Historia

Weekend Florens, paket med flyg & hotell.

Airtours

Weekend Florens, paket med flyg & hotell.
Boka weekendpaket till Florens, en skattkammare för alla kultur-, mat- och vinälskare, shoppingfrälsta och nykära.

Airtours